۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

یک فروند شناور فلزی خدمه‌بر در استان بوشهر ساخته می‌شود

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: برای نخستین بار در کشور ساخت یک فروند شناور فلزی خدمه بر در استان بوشهر انجام خواهد شد.
کد خبر: ۸۸۱۵۸
یک فروند شناور فلزی خدمه‌بر در استان بوشهر ساخته می‌شود
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، سیاوش ارجمندزاده در بازدید از مجموعه کشتی‌سازی ناخدای جزیره بوشهر جایگاه این استان در عرصه دریا و دریانوردی را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: با توجه به سابقه دیرینه ایرانیان در موضوع دریا و دریانوردی و همچنین اهمیت صنعت حمل و نقل دریایی و کشتی‌سازی در اقتصاد کشور، لزوم رفع موانع تولید در صنعت دریایی و حمایت از این صنعت از اولویت‌های این اداره کل در استان است از اینرو به زودی و برای اولین بار در کشور شاهد ساخت یک فروند شناور فلزی خدمه بر توسط مجموعه کشتی سازی ناخدای جزیره در استان بوشهر خواهیم بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از ساخت یک فروند شناور فلزی خدمه‌بر در استان خبر داد و گفت: برای نخستین بار در کشور ساخت یک فروند شناور فلزی خدمه‌بر در استان بوشهر انجام خواهد شد.

ارجمندزاده افزود: در این راستا همچنین سه فروند شناور خدماتی دیگر نیز تحت نظارت مستقیم اداره بازرسی و ثبت شناور‌ها اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر و مؤسسات رده بندی داخلی در این مجموعه کشتی‌سازی ساخته خواهد شد.

وی عنوان کرد: کیفیت بالای ساخت شناور در داخل در مقایسه با نمونه‌های ساخته شده خارجی و به روز بودن دانش کشتی‌سازی در کشور و همچنین ظرفیت بالای اشتغال‌زایی که این حوزه به همراه دارد لزوم توجه بیش از پیش را به خود معطوف می‌کند.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: استان بوشهر به عنوان یک استان ساحلی از ظرفیت‌های بالایی در حوزه صنعت دریا و دریانوردی و همچنین صنعت کشتی سازی برخوردار است از اینرو توجه به این حوزه می‌تواند زمینه‌ساز تحولاتی عظیم در استان و کشور باشد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار