۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۵

تغییر ۱۱ هزار خدمه کشتی توسط اداره دریایی پاناما

اداره دریایی پاناما اعلام کرد در پاسخ به فراخوان جهانی با همکاری شرکت‌های حمل و نقلی و آژانس‌های مسافرتی هوایی از ۱۹ مارس تا ۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ بیش از ۱۱۰۵۰ خدمه کشتی تغییر کرده‌اند.
کد خبر: ۸۸۱۳۰
 
تغییر ۱۱ هزار خدمه کشتی توسط اداره دریایی پاناما

تغییر ۱۱ هزار خدمه کشتی توسط اداره دریایی پاناما
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، در اطلاعیه اداره دریایی با اشاره به اینکه  فعالیت‌های مربوط به تغییر خدمه مورد تحسین سازمان IMO قرار گرفته، آمده است از این تعداد ۷۲۲۳ خدمه از کشور‌های مختلف  وارد این کشور شده  و ۳۷۲۷ خدمه از ملیت‌های گوناگون به کشور‌های خود بازگشته‌اند.

براساس این گزارش کشور پاناما برای اتخاذ تمهیدات لازم جهت تغییر خدمه نسبت به بازگشایی یک فرودگاه و ترمینال هوایی پس از هفت ماه اقدام کرده و پرواز‌های بین‌المللی را صرفاً به خاطر تغییر خدمه کشتی‌ها از سر گرفت.

یکی از مسئولان اداره دریایی پاناما ضمن دعوت از تمامی کشور‌ها‌ی ساحلی به منظور ایجاد امکانات تغییر خدمه گفت: امیدواریم فعالیت‌ها‌ی این کشور به عنوان الگو مورد توجه کشور‌ها قرار گرفته و خدمه کشتی‌ها را به عنوان نیروی انسانی کلیدی محسوب کنند.

وی در پایان گفت: متاسفانه بسیاری از خدمه کشتی‌هایی که به پاناما بازگشته‌اند و یا از آن خارج شده‌اند در این مدت دچار افسرگی شدید و مشکلات روحی و روانی بودند به نظر می‌رسد با این کار خیر‌خواهانه از مشکلات آنان کاسته شود. امیدوارم این پیام به گوش جهانیان برسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار