۱۲ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۳

رژه قایق‌های تندرو سپاه در خلیج فارس برگزار می‌شود

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: به مناسبت روز ملی مبارزه با استکبار رژه اقتدار توسط قایق‌های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دریابانی نیروی انتظامی در آب‌های نیلگون خلیج فارس برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۸۱۰۰

رژه قایق‌های تندرو سپاه در خلیج فارس برگزار می‌شود

به گزارش مانا، حجت‌الاسلام محمد ایمانی فرد روز دوشنبه اظهار داشت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار بوده و برنامه‌های این روز در بندرعباس شامل رژه دریایی گفته شده و سخنرانی نماینده ولی فقیه در هرمزگان در ساحل پشت فرمانداری بندرعباس است.

وی ادامه داد: این مراسم با توجه به شیوع بیماری کرونا هیچ شرکت کننده ای از مردم نخواهد داشت و از شبکه خلیج فارس به صورت مستقیم پخش می‌شود.

وی اضافه کرد: مردم مبارز هرمزگان می‌توانند ساعت ۹ صبح روز ۱۳ آبان گیرنده‌های تلویزیونی خود را روشن کرده و از سخنان نماینده ولی فقیه در این اُستان بهره‌ ببردند.

مسئول شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به آشکار شدن همکاری برخی کشورهای جنوبی خلیج فارس با اسراییل، گفت: سازش سران دو کشور جنوبی حاشیه خلیج فارس با اسراییل غاصب پشت کردن به آرمان اسلامی و انسانی و مردم فلسطین است.

وی ادامه داد: اگر سران این کشورها به فکر مردم مسلمان بوده و آرمان‌های اسلامی را دنبال می‌کردند هیچ‌گاه تن به چنین ذلتی نمی‌دادند.

۱۳ آبان سال ۱۳۵۷ سه ماه پیش از تغییر حکومت، شلیک گلوله به دانش آموزانی که در اعتراض به حکومت محمدرضا پهلوی در محوطه دانشگاه تهران جمع شده بودند، منجر به کشته شدن ۵۶ نفر و مجروح شدن تعداد زیادی از تجمع کنندگان که شامل مردمی به جز دانش آموزان نیز بودند، شد.

در روز۱۳ آبان ۱۳۵۸ و در کمتر از یکسال از سالگرد انقلاب اسلامی تسخیر لانه جاسوسی رقم خورد، در این روز تعدادی از فعالان دانشجویی اسلامی سفارت آمریکا در ایران را تسخیر کردند.

۱۳ آبان در تقویم ایران اسلامی به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش آموز نامگذاری شده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار