۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴

حضور نماینده سازمان بنادر در اجلاس مجازی شوراهای انجمن جهانی پیانک

نماینده سازمان بنادر و دریانوردی در مجمع عمومی فوق العاده و هشتاد و سومین اجلاس شورا‌های انجمن جهانی پیانک که به صورت مجازی برگزار شد، حضور پیدا کرد و نقطه نظرات ایران در مورد زیرساخت‌های حمل و نقل آبی عنوان شد.
کد خبر: ۸۸۰۹۴
حضور نماینده سازمان بنادر در هشتاد و سومین اجلاس مجازی شوراهای انجمن جهانی پیانک
 
به گزارش مانا، مجمع عمومی فوق‌العاده و هشتاد‌و‌سومین اجلاس شوراهای انجمن جهانی زیرساخت‌های حمل و نقل آبی (پیانک) با حضور نماینده اول و اعضای دبیرخانه پیانک ایران به صورت مجازی برگزار شد. 
در مجمع عمومی فوق‌العاده و هشتاد و سومین اجلاس شوراهای انجمن که با توجه به بحران همه‌گیری ویروس کرونا به صورت مجازی برگزار شد، مدیران ارشد انجمن، اعضای دبیرخانه مرکزی، نمایندگان اول کشورها و اعضای کمیسیون اجرایی شرکت داشتند.
در هشتاد و سومین اجلاس شوراهای انجمن جهانی پیانک؛ سیاست‌های راهبردی چون فعالیت‌های انجام شده در برگزاری اجلاس و همایش های انجمن در سال جاری و سال‌های آتی، عضویت کشورهای عضو و به‌روز‌رسانی سامانه عضویت، تاثیرات اقتصادی شیوع ویروس کرونا بر بودجه و نکات مرتبط با حق کپی گزارشات تخصصی پیانک مورد بررسی و تصمیم‌گیری قرار گرفت. 
همچنین محمدرضا اله‌یار؛ معاون فنی و مهندسی سازمان بنادر و دریانوردی نقطه نظرات ایران در خصوص مباحث مربوطه به پیانک عنوان کرد و بر توسعه همکاری های مشترک تاکید کرد.
گفتنی است، انجمن جهانی زیر ساخت های حمل و نقل آبی (PIANC) یک انجمن تخصصی غیر‌سیاسی و غیر‌انتفاعی است که به عنوان قدیمی‌ترین انجمن دریایی در سال ۱۸۸۵ در کشور بلژیک تأسیس شده است و با بیش از ۲۵۰۰ عضو حقیقی، حقوقی و واجد شرایط در ۶۵ کشور، مرجع علمی و ترویج علوم حمل و نقل آبی از طریق تهیه گزارشات تخصصی در سطح آیین‌نامه و دستورالعمل های اجرایی را دستور کار خود قرارداده و مهم‌ترین اهداف آن، ارتقای دانش علمی و فنی در زمینه زیرساخت‌های حمل و نقل آبی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار