۰۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۷

​تقدیر شریعتمداری از شرکت ملی نفتکش برای حراست از منافع ملی

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در نامه‌ای به مدیرعامل شرکت ملی نفتکش ایران از تلاش‌های وی و مجموعه کارکنان این شرکت برای حراست از منافع ملی و تداوم صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی تقدیر کرد.
کد خبر: ۸۸۰۷۰

 

به گزارش مانا به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، متن این نامه به شرح زیر است: 

تلاش‌های ستودنی مجاهدانه و شبانه روزی مجموعه کارکنان شرکت ملی نفتکش ایران برای حراست ازمنافع ملی و تداوم صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی موجب شد تا دولت آمریکا جناب عالی و جمعی دیگر از همکارانتان را همراه با وزیر محترم نفت و مدیرعامل محترم شرکت ملی نفت ایران به فهرست تحریم‌های غیرقانونی و ظالمانه اضافه نماید. 

معتقدم حقارت آمریکا از زمانی نمایان گشت که نتوانست از حرکت قدرتمند ناوگان شرکت ملی نفتکش جلوگیری کند، لذا مبادرت به تحریم دریانوردان خدوم و تلاشگر نمود. 

شما که از جانبازان دفاع مقدس هستید و همکارانتان در شرکت ملی نفتکش ایران نشان دادید که در خط مبارزه با تحریم‌های ظالمانه و جنگ اقتصادی فعلی علی رغم همه مشکلات و مصائب و خرابکاری‌های ناجوانمردانه علیه کشتی‌های نفتکش تحریم شدنی نیستید و رجاء واثق دارم در ادامه نیز اجازه نخواهید داد حتی یک روز جریان حیاتی صادرات نفت و فرآورده‌های نفتی ایران متوقف گردد. 

یقیناً این تحریم بزدلانه و از روی ناامیدی آمریکا عزم شما و همکارانتان را برای تداوم این مسیر پر افتخار جزم خواهد کرد و هیچ خللی در اراده شما برای ادامه خدمت به کشور و تامین منافع ملی وارد نخواهد آورد. 

اینجانب ضمن حمایت بیش از پیش از تلاش‌هایتان، سلامتی، موفقیت و سربلندی روز افزون جنابعالی و همکاران خدوم و سرافرازتان را از خدای متعال مسالت دارم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار