۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۹

مجوز تردد شناور‌های حامل مواد مخدر باطل می‌شود

استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناور‌هایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می‌کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی هم به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می‌کنند وارد نشود.
کد خبر: ۸۸۰۵۳

مجوز تردد شناور‌های حامل مواد مخدر باطل می‌شود

به گزارش مانا، عبدالکریم گراوند در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان بوشهر اظهار کرد: مجموعه ای از عوامل در کاهش میزان کشفیات مواد مخدر در استان موثر بوده که باید از همه عوامل درگیر برای مقابله با قاچاقچیان مواد مخدر قدردانی کنیم.

وی افزود: همه تیم های امنیتی و انتظامی استان با حمایت دستگاه قضا پای کار بودند و بخشی از کاهش کشفیات هم مربوط به برخوردهایی بوده که در حوزه مقابله با مواد مخدر صورت گرفته است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تبادل اطلاعاتی بین استانی در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر موثر بوده است، تصریح کرد: مادر همه آسیب های اجتماعی مواد مخدر است و این معضل خسارات زیادی برای جامعه به دنبال دارد.

گراوند با اشاره به تغییر شیوه‌های سوداگران مواد مخدر بیان کرد: با وجود استفاده قاچاقچیان مواد مخدر از دریا برای رسیدن به مقاصد خود، اما مجموعه اقدامات و هوشیاری دستگاه‌های اطلاعاتی و انتظامی استان در مبارزه با مواد مخدر تاثیرگذار بوده است.

استاندار بوشهر گفت: به منظور برخورد جدی با متخلفان، مجوز تردد شناورهایی که در استان اقدام به حمل مواد مخدر می کنند با رعایت تشریفات قانونی و قضایی باطل شود تا آسیبی هم به صیادان و ملوانان زحمتکشی که صادقانه خدمت می کنند وارد نشود.

وی خاطرنشان کرد: باید تمام منابع درآمدی قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی کرده و مورد هدف قرار دهیم تا هر چه بیشتر عرصه برای فعالیت ایشان کم شود.

گراوند با تاکید بر استفاده از روش ها و اقدامات فرهنگی برای مقابله با مواد مخدر اظهار کرد: دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان شیوه های تشویقی برای دستگاه های ادارای، نشریات و رسانه هایی که برای مقابله با آسیب های مواد مخدر اقدام می کنند در نظر بگیرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار