۰۶ آبان ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۹

بازدید سفیر ایران از بندر «السویق» عمان

علی نجفی، سفیر ایران در مسقط از قسمت‌های مختلف بندر تجاری «السویق» عمان بازدید به عمل آورد و از نزدیک در جریان روند حمل و نقل کالا میان بنادر ایران و عمان قرار گرفت.
کد خبر: ۸۸۰۴۴

بازدید سفیر ایران از بندر «السویق» عمان

به گزارش مانا، «احمد العبری» مدیر شرکت مدیریت و بهره‌برداری بنادر عمان موسوم به «المرافی» در این بازدید، گزارشی از فعالیت و امکانات این بندر ارائه کرد.

وی تلاش برای افزایش مبادلات تجاری دو کشور را حائز اهمیت برشمرد و تصریح کرد که خطوط جدید کشتیرانی میان بنادر دو کشور، در شرایط سخت شیوع کرونا افتتاح شد و کمک خوبی به تامین مایحتاج ضروری مردم نمود.

در این بازدید که تعدادی از فعالین اقتصادی و نمایندگان شرکت‌های حمل‌ونقل کشورمان نیز حضور داشتند، سفیر جمهوری اسلامی ایران ضمن اشاره به ظرفیت‌های موجود برای توسعه همکاری اقتصادی ایران و عمان، حمایت موثر از فعالیت بخش خصوصی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و در این راستا تقویت امکانات و زیرساخت‌های بنادر دو کشور را مهم برشمرد.

 براساس این گزارش، بندر سویق در ۱۳۰ کیلومتری مسقط پایتخت عمان قرار دارد. این بندر تا پنج سال گذشته بندری صرفاً صیادی بود اما در حال حاضر بندری دو منظوره و دارای کاربری تجاری نیز هست.

ارسال نظرات
آخرین اخبار