۰۲ آبان ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۳
با حضور فرمانده مرزبانی ناجا؛

رزمایش دریایی مرزبانی در آب‌های خلیج فارس بوشهر برگزار شد

رزمایش دریایی مرزبانی تحت عنوان آرامش و امنیت با حضور فرمانده مرزبانی ناجا و مشارکت یگان‌های شناوری مرزبانی بوشهر، هرمزگان و خوزستان در آب‌های خلیج فارس بوشهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۰۱۱
رزمایش دریایی مرزبانی در آب‌های خلیج فارس بوشهر برگزار شد
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، رزمایش دریایی آرامش و امنیت در ششمین روز از هفتۀ نیروی انتظامی که به نام «مرزبانی، ایثار و جوانمردی، همگامی با مرزنشینان» نامگذاری شده است با حضور سردار احمدعلی گودرزی فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، در آب‌های ساحلی بوشهر برگزار شد.

در این رزمایش یگان‌های شناوری مرزبانی بوشهر، هرمزگان و خوزستان توانمندی خود در حراست و حفاظت از مرز‌های دریایی ‌خلیج فارس را به نمایش گذاشتند.

فرماندۀ مرزبانی ناجا در حاشیه اجرای رزمایش آرامش و امنیت از افزوده شدن چهار فروند شناور ۶۰ فوتی به ناوگان دریایی مرزبانی استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در استان بوشهر چهار شناور نیمه سنگین حیدر و تندرو با کلاس خلیج فارس به ناوگان دریایی مرزبانی این استان افزوده و همزمان شناور‌های متعددی به ناوگان دریایی مرزبانی در جنوب کشور ملحق شد.

سردار احمدعلی گودرزی با بیان اینکه این شناور‌ها در وزارت دفاع و پشتیبانی جمهوری اسلامی ایران با توان متخصصان داخلی ساخته شده است گفت: این شناور‌ها که دارای امکانات و تجهیزات پیشرفته و پرسرعت با قدرت ۵۶ گرۀ دریایی هستند در راستای  ارتقا امنیت پایدار خلیج فارس به آب انداخته شده است.

وی بیان کرد: امروز با الحاق شناور‌های پیشرفته ۶۰ فوتی به ناوگان دریایی مرزبانی استان‌های جنوبی، توان این نیرو‌ها در حراست و حفاظت از مرز‌های دریایی و حضور در اعماق مختلف دریا افزایش یافته است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار