۰۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۷

ازسرگیری فعالیت بازار ته‌لنجی در بندر شادگان

سرپرست فرمانداری شادگان از آغاز دوباره فعالیت بازار ته‌لنجی در این شهر بندری خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۸۰۰۶
ازسرگیری فعالیت بازار ته‌لنجی در بندر شادگان
 
امید صبری‌پور در گفتگو با خبرنگار مانا افزود:بازار ته لنجی در بندر شادگان باهدف تقویت اقتصاد محلی و ایجاد اشتغال برای جوانان جویای کار و تامین نیاز‌های اساسی این منطقه صورت می‌گیرد.

وی با بیان اینکه استاندار خوزستان در راه اندازی بازار ته لنجی نقش محوری داشته است افزود:بازار ته لنجی یا ملوانی فرصتی اقتصادی برای رونق این منطقه است.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: ملوانان شادگانی می‌توانند بر اساس سهمیه مصوب، کالای ته لنجی را بدون پرداخت حقوق گمرکی در بندر شادگان ترخیص کنند.

صبری پور افزود: کالا‌های ته لنجی در این شهر بندری توزیع خواهد شد.

وی با اشاره به گسترش فعالیت بندر شادگان افزود: هر چند بندر شادگان هنوز از ظرفیت‌های آن به طور کامل استفاده نشده اما با ازسرگیری بازار ته لنجی و ورود قانونی کالای ملوانی می‌توان بخشی از ظرفیت‌های این منطقه را احیا کرد.

سرپرست فرمانداری شادگان خاطرنشان کرد: اکنون بازار کالای همراه ملوان (بازار ته‌لنجی) شادگان فعال شده است و تا کمتر از ۲۰ روز دیگر ۴۰ مغازه ته‌لنجی در بازار بندر شادگان فعال خواهند بود.

وی گفت: مقرر شده کالا‌های وارداتی ته لنجی، در بندر شادگان ترانزیت نشوند و در این بندر تخلیه و بارگیری و همچنین همه کالا‌ها وارد انبار‌های شادگان شوند و در بازار این شهر توزیع شوند.

سرپرست فرمانداری شادگان افزود: بازار ته‌لنجی می‌تواند  بیش از ۱۲۰۰  فرصت شغلی در منطقه ایجاد کند.

بندر شادگان در آبان ماه ۱۳۸۴ با حضور مدیرعامل وقت سازمان بنادر ودریانوردی و وزیر کشور افتتاح شد.

این بندر از طریق خور‌های متعدد به خلیج فارس راه دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار