۲۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

وضعیت خدمه کشتی‌ها باید در دستور کار جهانیان قرار گیرد

۱۳ باشگاه و انجمن بیمه متقابل P&I با صدور اطلاعیه‌ای برای تمام جهانیان خواستار آن شدند که وضعیت نامناسب تغییر خدمه کشتی‌ها در دستور کار همه کشور‌ها قرار گیرد.
کد خبر: ۸۷۹۹۵

وضعیت خدمه کشتی‌ها باید در دستور کار جهانیان قرار گیرد

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، در این اطلاعیه اعلام شده است متأسفانه علی‌رغم وعده و وعید‌های دولت‌های بندری برای تغییر خدمه هنوز مشکل بغرنج تغییر خدمۀ کشتی‌ها لاینحل باقی مانده که این معضل زندگی دریانوردان و خانواده آنان را تحت تأثیر شدید قرار داده است .

در ادامه این پیام آمده است وضعیت در حال حاضر به گونه‌ای است که نگران چالش‌های ناشی از تغییر خدمه کشتی‌ها هستیم زیرا بسیاری از دریانوردان بیش از یک سال است که به خانه‌های خود باز نگشته‌اند که این کار منجر به دغدغه، نگرانی و استرس بیش از حد آنان شده است.

گروه P&I  یادآور شده است در حال حاضر همکاری خود را با چندین سازمان دریایی و صنعتی آغاز کرده تا راهی برای حل این معضل پیدا کند که خوشبختانه ICS،IMO وILO همکاری و مشارکت لازم را در این زمینه به عمل آورده‌اند.

این گروه در پایان اطلاعیه خود تاکید کرده است باید کاری کنیم تا توجه جهانیان نسبت به این بحران جلب شود در غیر این صورت بر دامنۀ آن هر روز افزوده خواهد شد که جبران خسارت های ناشی از آن بسیار سخت و مشکل است .

ارسال نظرات
آخرین اخبار