۲۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۷

تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۳۵۰ هزار تُن کالا در بنادر بوشهر

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر میزان تخلیه و بارگیری کالا در بنادر استان بوشهر در نیمه نخست امسال را یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن دانست.
کد خبر: ۸۷۹۶۶
تخلیه و بارگیری یک میلیون و ۳۵۰ هزار تُن کالا در بنادر بوشهر
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر، محمد شکیبی‌نسب در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال میزان صادرات و واردات کالا از بنادر استان بوشهر یک میلیون و ۳۵۰ هزار تن ثبت شده است اظهار داشت: این میزان کالا نسبت به مدت مشابه پارسال ۷۰ درصد افزایش یافته است.

وی افزود: از تخلیه و بارگیری  یک میلیون و ۳۵۰ هزار تُن کالا در بنادر استان بوشهر نزدیک به ۹۰۰هزار تُن آن صادرات غیرنفتی بوده است.

معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان ادامه داد: کالا‌های صادراتی بیشتر شامل مصالح ساختمانی و مواد معدنی بوده و در بخش واردات هم کالا‌های مختلفی وارد کشور شده است.

وی پیش‌بینی کرد: تا پایان سال میزان تخلیه و بارگیری کالا در بندر بوشهر از مرز ۳.۵ میلیون تُن عبور کند.

شکیبی نسب با بیان اینکه برای مدتی کوتاه وقفه‌ای در سامانه‌های خدمات بندری به‌وجود آمد خاطرنشان کرد: با پیگیری مستمری که از طرف همکاران در بخش‌های مختلف صورت گرفت این مشکل به طور کامل برطرف شده و اکنون خدمات به روال عادی و جاری در حال انجام است و بندر بوشهر آمادگی ارائه خدمات به فعالان اقتصادی را به صورت ۲۴ ساعته دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار