۲۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵

آمادگی ۱۰ بندر چین برای تغییر خدمه کشتی‌ها

۱۰ بندر چین با رعایت شدید‌ترین پروتکل‌های بهداشتی آمادگی خود را برای تغییر خدمه خارجی کشتی‌ها اعلام کردند.
کد خبر: ۸۷۹۶۵

 

آمادگی ۱۰ بندر چین برای تغییر خدمه کشتی‌ها

به گزارش گروه بین‌الملل مانا، کشور چین که تا کنون در مقابل تصمیمات جهانی مبنی بر تغییر خدمه مقاومت نشان می‌داد، بالاخره تحت تأثیر هشدار‌های سازمان جهانی ۱۰ بندر خود را بر روی دریانوردان خارجی باز کرد.

به گزارش مؤسسه بیمکو بنادر چینی دالیان، تیانجین، چینگدائو، شانگهای، نینگبو، فوژو، شیامن، گوانگژو، شنژن و هایکو آماده هستند تا نسبت به تغییر خدمه اقدامات لازم را انجام دهند.

در گزارش بیمکو آمده است در صورتی‌که خدمۀ کشتی خارجی با آزمایش مثبت کووید ۱۹ مواجه شوند جابه‌جایی  وی به مدت ۱۵ روز به حالت تعلیق در می‌آید  و مسئولیت هرگونه عواقب و هزینه ها‌ی آن بر دوش شرکت ها‌ی تأمین خدمه است.

از سوی دیگر براساس اطلاعیه‌ای که از سوی دفتر بندر شانگ‌های چین صادر شده است تأکید شده که قرار‌داد خدمه‌ای که اعتبار آن منتفی شده است مشکلی برای تغییر وی ایجاد نمی‌کند، زیرا هدف تسهیل جابه‌جایی و تغییر خدمه است، اما خدمه باید کاملاً گزارش‌های بهداشتی را رعایت کرده و در آزمایش کووید ۱۹ که در بنادر انجام می‌شود شرکت کنند، زیرا در صورت منفی بودن تست بلافاصله به فرودگاه منتقل می‌شوند.

در این ارتباط به مأموران بندری نیز دستور داده شده است تا هماهنگی لازم را به منظور انتقال خدمه از فرودگاه  و بالعکس انجام دهند.

"Rolf Habben Jansen" مدیرعامل هاپاگ‌لوید ضمن استقبال از حرکت کشور چین خواستار تجدید نظر کشور‌های دیگر در رابطه با تغیییر خدمه شده و گفت: همه ما سرنشین یک کشتی هستیم و باید تصمیمات مشترک بگیریم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار