۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۳

نجات ۵ سرنشین قایق صیادی در محدوده خلیج چابهار

معاون دریایی بنادر و دریانوردی استان از نجات پنج سرنشین قایق صیادی در محدوده خلیج چابهار خبر داد.
کد خبر: ۸۷۹۶۰

نجات ۵ سرنشین قایق صیادی در محدوده خلیج چابهار

به گزارش مانا، سیدحسن ابراهیمی درباره این خبر افزود: در یک عملیات جستجو و نجات دریایی با هماهنگی مرکز MRCC بندر چابهار، پنج سرنشین یک قایق صیادی که در وضعیت بد جوی دچار حادثه و گرفتار شده بودند نجات یافتند.
ابراهیمی اظهار کرد: طی تماسی در ساعت ۰۱:۰۰ بامداد روز جمعه ۹۹/۷/۲۵ با ۱۵۵۰ مرکز جستجو و نجات دریایی (MRCC ) بندر چابهار، مبنی بر حادثه برای قایق صیادی، بلافاصله تیم جستجو و نجات دریایی با اعزام شناور ناجی به موقعیت مضطر، در عملیاتی، موفق به نجات پنج نفر سرنشین قایق می شود.
معاون دریایی بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: این قایق که با پنج نفر سرنشین عازم صیدگاه در محدوده خلیج چابهار شده بود در مسیر برگشت به ساحل، به دلیل فرسودگی قایق، دچار شکستگی در تشت قایق و آبگرفتگی شدید شده بود، که با اعزام بلافاصله شناور ناجی، در عملیاتی موفق نجات یافتگان که دو نفر مصدوم و سه نفر دیگر بودند در اسکله کلانتری به امداد ساحلی تحویل شدند.
این مقام مسئول یادآور شد: شماره مستقیم ۱۵۵۰ جهت اعلام حوادث دریایی و کانال ۱۶ دستگاه VHF جهت اعلام حوادث دریایی به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت و پاسخگویی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار