۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲

شرکت ورشکسته فرا‌ساحل آمریکایی چوب حراج خورد

یک شرکت بزرگ فرا‌ساحل آمریکایی برای جلوگیری از روند ورشکستگی از طریق دادگاه به حراج گذاشته شد.
کد خبر: ۸۷۹۴۶
شرکت ورشکسته فرا‌ساحل آمریکایی چوب حراج خورد
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، Hermitage Offshore به علت مشکلات مالی در دوران کرونا به منظور پرهیز از ورشکستگی  ۱۰ شناور بزرگ نصب کنندۀ سکو‌های نفت و گاز و ۱۱ قایق بزرگ حمل خدمه  را  به حراج گذاشت.

براساس این گزارش پروندۀ این شرکت پس از رسیدگی به شکایت طلبکاران به صورت گروهی به شرکت Tidewater Inc به مبلغ ۵.۳ میلیون دلار فروخته شد  که این مبلغ فقط می‌تواند  پاسخگوی یک طلبکار باشد.

گزارش‌های رسیده حاکی است شرکت Hermitage Offshore برای تأمین منایع مالی و اجارۀ سکو و خرید قایق‌های حمل خدمه مبلغ ۸۰ میلیون دلار وام دریافت کرده است که به مرور زمان به علت اینکه موفق به پرداخت وام‌ها نشد پروندۀ آن به دادگاه ارائه شد و دادگاه چاره‌ای جز به حراج گذاشتن تمامی تجهیزات، امکانات و شناور‌ها نداشت. در حال حاضر فروش شناور‌ها و یا تصویب نهایی دادگاه در جریان است

شرکت Hermitage Offshore پس از مواجهه با رکود طولانی‌مدت در بازار‌های خارج از کشور از یک سو و تأثیر منفی کرونا بر خدمات آن نتوانست ۲۸ شرکت توسعه خود را در سراسر جهان سازماندهی کند به همین جهت از آگوست سال ۲۰۲۰ اعلام ورشکستگی کرد تا شاید بتواند مفری برای دورزدن طلب کاران داشته باشد، اما آنان کار را به دادگاه کشاندند. به گفتۀ یکی از کارشناسان این شرکت حراج سکو‌ها و شناور‌های حمل خدمه به هیچ عنوان امکان بازگشت سرمایۀ اولیه را به صاحبان شرکت نخواهند داد و این شرکت با زیان هنگفتی مواجه خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار