۲۳ مهر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷

احتمال برقراری ممنوعیت تردد در مناطق ساحلی خوزستان

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در خوزستان از احتمال برقراری محدودیت یا ممنوعیت تردد در شهر‌های ساحلی خوزستان خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۷۸۹۸
احتمال برقراری ممنوعیت تردد در مناطق ساحلی خوزستان
 
رضا نجاتی در گفتگو با خبرنگار مانا با اشاره به اینکه شهر‌های ساحلی و بندری خرمشهر، آبادان، شادگان و ماهشهر در شرایط قرمز کرونایی قرار دارند افزود: برای کنترل ویروس کرونا چاره‌ای جز اعمال محدودیت‌ها و سخت گیری برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی نیست.

وی با ابراز نگرانی از روند رو به افزایش شیوع ویروس کرونا در شهر‌های ساحلی خوزستان افزود: ظرفیت پذیرش بیماران کرونایی در شهر‌های ساحلی خوزستان تکمیل شده است.

سخنگوی ستاد استانی مبارزه با کرونا در خوزستان در ادامه با اشاره به اینکه هر گونه تصمیمی برای اعمال محدودیت‌های کرونایی در شهر‌های ساحلی خوزستان در ستاد استانی مبارزه با کرونا خواهد بود افزود: وضعیت قرمز کرونایی در شهر‌های ساحلی خوزستان بسیار نگران کننده است.

نجاتی همچنین از تعطیلی هتل‌ها و مراکز تفریحی  و محدودیت کاری رستوران‌های شهر‌های ساحلی خوزستان به علت شرایط خاص کرونایی خبر داد.

در همین حال فرمانداران شهر‌های ساحلی خوزستان با ابراز نگرانی شدید از شیوع ویروس کرونا خواستار رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی از سوی ساکنان شهر‌های ساحلی خوزستان شدند.

فرمانداران خرمشهر، آبادان و ماهشهر از مسافران و گردشگران خواست به هیچ وجه به این شهر‌ها سفر نکنند.

در همین حال با توجه به افزایش موارد ابتلا و بستری بیماران کرونایی در شهر‌های ساحلی خوزستان، احتمال تعطیلی ادارات دولتی وعمومی وجود دارد.

با وجود مخاطرات شدید ناشی از شیوع کرونا، فعالیت بنادر آبادان، امام، خرمشهر، ماهشهر و هندیجان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی ادامه دارد.

استان خوزستان از دو ماه پیش تا کنون در وضعیت قرمز کرونایی قرار گرفته است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار