۱۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

کانال پاناما در دوران کرونا رکورد زد

کانال پاناما در سال مالی ۲۰۲۰ با ترانزیت ۴۷۵ میلیون تُن کالا علی‌رغم همه‌گیری ویروس کرونا رکورد جدیدی بر جای گذاشت.
کد خبر: ۸۷۸۹۳
کانال پاناما در دوران کرونا رکورد زد
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی صندوق بین‌الملل پول سالِ مالیِ کانال پاناما که از اول اکتبر ۲۰۱۹ شروع شده و تا ۳۰ سپتامبر ادامه داشت از ابتدای سال ۲۰۲۰، فعالیت آن وارد مرحله جدیدی شد و پرونده سال مالی ۲۰۲۰ آن با موفقیت بسته شد؛ که بخش اعظم  عبور و مرور کشتی‌ها به دوران کرونا برمی‌گردد.

به گفته مسئولان این کانال در زمان  اوج گیری ویروس کرونا تمامی فعالیت‌های کانال پاناما به منظور ترانزیت کشتی‌ها ادامه داشت  و در مدت یک سالی که گذشت تیم‌هایی متشکل از ۱۰ هزار زن و مرد علی‌رغم تمامی مشکلات موجود تعهد خود را برای  بهبود عملکرد کانال پاناما به سرانجام رساندند.

"Ricaurte Vásquez Morales" مدیر برنامه‌ریزی کانال پاناما گفت: با شیوع ویروس کرونا توقع از مسئولان کانال بیش از حد انتظار بود و ما برای آنکه زندگی مردم و اقتصاد جهانی به دلیل ویروس کرونا مختل نشود تمامی نیرو‌های خود را به طور شبانه روزی به‌ کار گرفتیم تا هیچ وقفه‌ای در ترانزیت کشتی‌ها و کالا پیش نیاید که به این کار افتخار می‌کنیم.

وی گفت: ترافیک کشتی‌ها بین ماه می ‌و ژوئیه فوق‌العاده بیشتر شد و علی‌رغم اینکه تردد کشتی‌ها  به علت بروز  ویروس کووید ۱۹ حدود ۲۰ درصد کاهش داشت با این حال محموله‌های جا به جا شده از داخل کانال در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار