۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

تأسیس شرکت تولید قطعات یدکی صنایع دریایی با استفاده از چاپ سه بعدی

شرکت مشترک نروژی و آلمانی برای تولید قطعات یدکی مورد نیاز حمل و نقل و صنایع دریایی با استفاده از چاپ سه بعدی تأسیس می‌شود.
کد خبر: ۸۷۸۴۸
تأسیس شرکت تولید قطعات یدکی صنایع دریایی با استفاده از چاپ سه بعدی
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، به منظور تأمین قطعات یدکی حمل و نقل دریایی با استفاده از چاپ سه بعدی شرکت مدیریت کشتی Wilhelmsen و مجمع عمومی آلمانی  thyssenkrupp قرار‌داد همکاری مشترک امضا کردند.

"Abhinav Singhal"، مدیر نوآوری‌های thyssenkrupp در این زمینه گفت: با سرمایه‌گذاری مشترک این شرکت‌ها لوازم یدکی حمل و نقل و صنایع دریایی با به کارگیری چاپ سه بعدی به منظور کاهش هزنیه‌ها، به حداقل رسیدن زمان تحویل و دیجیتال سازی تولید می‌شود.
به گفته وی براساس گزارش‌های  موجود ناوگان دریایی جهان سالانه حدود ۱۳ میلیارد دلار برای تأمین قطعات یدکی هزینه می‌کند که ۵۰ درصد از کشتی‌های موجود بیش از ۱۵ سال سن دارند که دسترسی به قطعات آن‌ها محدود است.

وی گفت: به همین جهت در این ارتباط طرفین سرمایه گذاری برای انجام سفارشات قطعات یدکی دریایی به منظور جلوگیری از هزینه‌های اضافی زنجیرۀ تامین را آغاز کردند. زیرا معتقدیم فرآیند‌های تولید سنتی مانند ماشین سازی و ریخته گری در دوران هوشمند سازی حمل و نقل دریایی پاسخگو نیست.

مدیران کشتی باید از انجام سفارشات خود اطمینان حاصل کنند، با این نیت با قرارداد همکاری و سرمایه گذاری سعی می‌کنیم بازیگران واقعی صنعت دریایی باشیم.

وی گفت: با این شیوه تأمین لوازم یدکی با چاپ سه بُعدی در جهان پیشرو بوده و با کاهش میزان سُرب و سایر فلزات در ساخت لوازم یدکی، محیط زیست نیز کمتر آلوده خواهد شد.

"Hakon Ellekjaer" رئیس بخش سرمایه گذاری، چاپ سه بعدی Wilhelmsen نیز گفت: دفتر مرکزی این شرکت در سنگاپور مستقر می‌شود و تلاش می‌کنیم تا در بنادر اصلی جهان نماینده داشته باشیم.

شایان ذکر است گروه Wilhelmsen نروژ در سال ۱۸۶۱ تاسیس  شده و بزرگترین شبکه تامین قطعات بدکی جهان است که در بیش از ۷۰ کشور نمایندگی دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار