۱۱ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۷

صدور مجوز برای ایجاد ۷۰ اسکله در مازندران

استاندار مازندران گفت: ۸۵ درصد از سواحل مازندران آزادسازی شده است و بیش از ۱۴۰ نقطه برای اسکله تفریحی و گردشگری در مازندران طراحی شده است که برای ۷۰ اسکله تاکنون مجوز صادر شده است.
کد خبر: ۸۷۸۳۵

صدور مجوز برای ایجاد ۷۰ اسکله در مازندران

به گزارش مانا، احمد حسین‌زادگان در جلسه شورای اداری استان مازندران که با هدف بررسی مسائل و مشکلات شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار در بابلسر برگزار شد، اظهار کرد: این جلسات با هدف هم‌افزایی، پیگیری و رفع مشکلات برگزار می‌شود و مردم انتظار خروجی مطلوب از این جلسات دارند.

وی با اشاره به سفر محمدقالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی به شهر هادی‌شهر گفت: نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار میزبان این دعوت به منطقه شدند و با توجه به ارادتی که قالیباف به مازندران دارند با انتقال درست مشکلات می‌توانیم، شاهد رفع آنها در منطقه باشیم.

استاندار مازندران با تاکید بر اقتصاد دریا محور گفت: با وجود محدودیت‌هایی که در اقتصاد دریا محور وجود داشته اما توانستیم در حوزه زیرساخت‌های بنادر و تعاملات با کشورهای اوراسیا و منطقه جی آی اس اقدام کنیم تا توسعه صادرات و رونق اقتصاد منطقه را به همراه داشته باشد.

حسین‌زادگان ادامه داد: ۸۵ درصد از سواحل مازندران آزادسازی شده است و بیش از ۱۴۰ نقطه برای اسکله تفریحی و گردشگری در مازندران طراحی شده است که برای ۷۰ اسکله تاکنون مجوز صادر شده است.

وی به شرایط دشوار جامعه اشاره کرد و افزود: به نظام سلطه نشان دادیم که می‌توانیم در برابر ظلم ایستادگی کنیم اما با وجود برخی سوء مدیریت‌ها اینطور نیست که بگوئیم هیج اتفاق خوبی در کشور صورت نگرفته است و اتفاقات خوبی در حوزه اشتغال، صادرات و اقتصاد استان رخ داده، از  هزار و ۸۰ هکتار شهرک صنعتی به هزار و ۹۰۰ هکتار شهرک صنعتی افزایش پیدا کرده است.

حسین‌زادگان تصریح کرد: ما در این شرایط سختی که قرار داریم انتقاد منصافه را پذیرا هستیم اما بی‌انصافی‌ها را نمی‌پذیریم، اعتبارات امروز ما با اعتبارات ۱۰ سال گذشته قابل قیاس نیست و باید در این شرایط با واقع‌نگری، تلاش مضاعف، خرد جمعی مشکلات کاهش پیدا کند.

استاندار مازندران با اشاره به وضعیت کرونا استان گفت: ما براساس اختیارات‌مان و حتی بیشتر در حوزه  کرونا عمل کردیم و تلاش کردیم با کمترین خسارت با کرونا مقابله کنیم، عزاداری امسال ماه محرم با رعایت پروتکل بهداشتی به بهترین شکل ممکن و با کمک روحانیت، مداحان، ناجا و همه‌ مردم مازندران برگزار شد.

حسین‌زادگان ادامه داد: باید با کمک همدیگر منطقی در جهت پیشگیری و مقابله با کرونا اقدام کنیم و نمی‌شود براساس جریانات فضای مجازی استان را ببندیم و بازگشایی کنیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار