۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۶

اعطای نمادین بیمه‌نامۀ تکمیلی دریانوردان آزاد در مراسم روز جهانی دریانوردی

با راه اندازی خدمات بیمه تکمیلی به دریانوردان آزاد، به صورت نمادین در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی به افسر دوم دریایی بیمه تکمیلی اعطا شد.
کد خبر: ۸۷۸۱۶
اعطای نمادین بیمه‌نامۀ تکمیلی دریانوردان آزاد در مراسم روز جهانی دریانوردی
 
به گزارش خبرنگار مانا، در مراسم گرامیداشت روز جهانی دریانوردی که با حضور مدیران ارشد ارگان های دریایی برگزار شد، به صورت نمادین و برای اولین بار به رضا کدخدا؛ افسر دوم دریایی بیمه تکمیلی اهدا شد.
سامان رضایی، دبیر انجمن صنفی دریانوردان با اشاره به اینکه از ۱۳۰ هزار دریانورد فعال در عرصه صنعت دریانوردی کشور حدود ۱۰ درصد از خدمات و تسهیلات بیمه تکمیلی به صورت مداوم بهره‌مند و‌ تعداد قابل توجهی فاقد بیمه تکمیلی و‌ حتی بیمه پایه هستند، گفت: در چنین شرایطی و با توجه به افزایش تصاعدی قیمت خدمات درمانی و‌ پزشکی، راه اندازی تسهیلات بیمه درمانی جهت حمایت از دریانوردان بسیار ضروری است.
وی ادامه داد: نهایتاً پس از چند بار تلاش ناموفق در راه اندازی بیمه تکمیلی برای دریانوردان، خوشبختانه کمیتۀ رفاهی انجمن توانست با همدلی و همت تعداد قابل توجهی از دریانوردان با غلبه بر موانع بیشمار و‌ مشکلات ساختاری، این خدمات را از ابتدای مهر ۱۳۹۹ به صورت محدود راه اندازی کند.
به گفته دبیر انجمن صنفی دریانوردان در این طرح تمامی تراکنش های مالی و‌ تعهدات فی مابین بیمه گذار و بیمه گر از طریق کارگزاری رسمی بوده و نقش انجمن تجمیع، تسهیل و بستر سازی مناسب برای راه اندازی آن بدون منافع مالی است، بنابراین ظرفیت های لازم جهت ارتقاء کیفی، توسعه کمی و فراگیری آن تنها منوط به میزان مشارکت دریانوردان در آینده خواهد بود.
رضایی افزود: ما در ابتدای راه هستیم و هدف، رفع ایرادات احتمالی طرح و تحت پوشش قرار دادن تمامی دریانوردان‌در سال ها آتی است و امیدواریم با توجه به حمایت های مادی و‌ معنوی سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت های دریایی و از همه مهم تر حمایت عموم دریانوردان، شاهد بهره مندی تعداد بیشتری از دریانوردان از این نوع طرح‌ها باشیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار