۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۸
معاون نیروی دریایی سپاه:

دریانوردی پایدار از اهداف مهم نیرو‌های مسلح است

معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: به تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری، دریانوردان ایرانی با حضور در دریای کارائیب "قوی شدن" در دریا‌ها را به منصه‌ظهور رساندند.
کد خبر: ۸۷۸۱۴
دریانوردی پایدار از اهداف مهم نیرو‌های مسلح است
 
به گزارش خبرنگار مانا، سردار قناعت‌پیشه طی سخنانی در همایش نمادین گرامی‌داشت روز جهانی دریانوردی با بیان اینکه تامین منافع ملی در دریا و کشتیرانی پایدار از ۴۰ سال قبل در جنگ و تحریم آغاز شده است، تصریح کرد: دریانوردان ایرانی چهار دهه تحریم را تحمل کرده‌اند تا خدشه‌ای بر منافع کشور وارد نشود.
وی با اشاره به اعزام پنج نفتکش ایرانی به سوی دریای کارائیب و ونزوئلا، گفت: دریانوردان ایرانی به تأسی از فرمایش مقام معظم رهبری، با حضور در دریای کارائیب "قوی شدن" در دریا‌ها را به منصه‌ظهور رساندند.
قناعت پیشه دریانوردی پایدار با توجه به تحریم‌های دشمن را بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: تاکنون ۵۹ ناوگروه نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران در همین راستا و ایجاد امنیت لازم برای دریانوردان ایرانی عملیاتی شده است به گونه‌ای که شاهد هستیم دزدی دریایی و عملیات تروریستی علیه کشتی‌های ایرانی به صفر رسیده است.
معاون عملیات نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: نیروی دریایی سپاه با کمک نیروی دریایی ارتش تمام همت خود را برای حفظ فرصت دریانوردی پایدار برای دریانوردان جمهوری اسلامی ایران به کار گرفته‌اند.
وی در پایان تصریح کرد: دریانوردان در دریا‌های دور منافع ملی را تامین می‌کنند بنابراین باید همواره قدردان آن‌ها بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار