۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۸

بنادر ابوظبی هوشمند شد

سیستم‌های عملیاتی، ترمینال کانتینری، تحویل اسناد و سایر خدمات مشتری در بنادر ابوظبی هوشمند شد. مشتریان می‌توانند از طریق تلفن همراه و یا سایر تجهیزات الکترونیکی هر لحظه در جریان امور عملیاتی کالا‌ی خود قرار گیرند.
کد خبر: ۸۷۷۲۶
بنادر ابوظبی هوشمند شد
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Mohamed Juma Al Shamis" مدیر‌عامل گروه بندر‌های ابوظبی در این زمینه گفت: ابتکار عمل هوشمند‌سازی بنادر نشان‌دهندۀ تعهد برای ایجاد راه‌حل‌های تحول و کاهش گاز‌های گلخانه‌ای و همچنین رعایت قوانین IMO است بر این اساس ۲۰ درصد از انتشار گازای گلخانه‌ای در این بنادر کاهش می‌یابد.

وی گفت: به نظر می‌رسد زمان انجام روش‌های سنتی تجارت دریایی سپری شده و باید در دوران جدید به منظور ایجاد تحولات اقتصادی به دنبال گزینه‌های پیچیده‌ای باشیم که همانا دیجیتالی کردن و هوشمند‌سازی بنادر است و ما در این راه پیشگام هستیم.

وی گفت: ما متعهد به سرمایه گذاری در فنّاوری فوق‌العاده مدرن، سبز و تمیز با زیر ساخت‌های دیجیتالی هستیم تا تداوم تجارت دریایی برای همیشه تضمین  شود.

دکتر "Noura Al Dhaheri" مدیر بخش دیجیتالی بنادر ابوظبی نیز دراین‌باره یاد‌آورشد: هوشمند‌سازی با حفظ بالاترین استاندارد‌های عملیاتی به منظور ایجاد یک سرویس کارآمد به مشتریان ضروری است.

وی افزود: در این ابتکار‌عمل استقرار یک مرکز داده‌پردازی  با استفاده از تلفن همراه گامِ دیگری در تلاش مستمر ما برای ارائه خدمات هوشمندانه است.

به گفتۀ وی در حال حاضر بنادر ابوظبی توانایی آن را دارند با کمترین شیوه‌های سنتی بیشترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

وی ادامه داد: بنادر دیجیتالی و هوشمندانۀ ابوظبی راه‌حل‌های دیجیتال خود را در محیطی انعطاف‌پذیر، ایمن، بهینه و سازگار با محیط زیست انجام می‌دهند.

در این ارتباط اگرچه در حال حاضر ۲۰ درصد از انتشار کربن کاسته می‌شود، اما به زودی این رقم به ۵۰ درصد خواهد رسید.

وی در پایان گفت: در حال حاضر در کمترین زمان به تقاضای مشتریان بدون حضور آن‌ها صرفاً با استفاده از تلفن همراه و سایر تجهیزات اینتر‌نتی و الکترونیکی پاسخ داده شده و قیمت گذاری رقابتی، تخلیه و بارگیری کالا در اسرع وقت انجام می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار