۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۴

شرکت کشتیرانی سوئیسی بارنامۀ الکترونیکی صادر می‌کند

شرکت کشتیرانی msc سوئیس با همکاری هند صدور بارنامه الکترونیکی در شرایط کرونا را با موفقیت به اجرا درآورد. با اجرای این طرح بارنامۀ آنلاین در مدت چند دقیقه صادر می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۸۷
شرکت کشتیرانی سوئیسی بارنامۀ الکترونیکی صادر می‌کند
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس گزارش منتشر شده از سوی این شرکت در حال حاضر با توجه به شیوع ویروس کرونا بارنامه الکترونیکی (e-BL) به صورت یک طرح آزمایشی همراه با پلتفرم بلاک‌چین بین این شرکت و هند در حال اجراست.

به گفتۀ کاپیتان"Capt. Deepak Tewar" نمایندۀ این شرکت در هند، این شرکت از ماه‌های پایانی در زمینۀ معرفی و آزمایش صدور بارنامه الکترونیکی در حال فعالیت است و پروژه‌های آزمایشی موفقی را با برخی از مشتریان اجرا کرده‌ است.

در این ارتباط با شیوع بیماری کووید ۱۹ تصمیم گرفتیم سرعت عمل خود را تسریع کرده و امکان صدور بارنامۀ الکترونیکی را به مشتریان بیشتری ارائه دهیم.

ضمن اینکه یک بستۀ دیجیتالی مطمئن برای اطلاع رسانی در این زمینه وجود دارد.

به گفتۀ وی این کار مشتریان را قادر می‌سازد تا نسبت به حمل کالای خود علی‌رغم محدودیت‌های ویروس کرونا ادامه دهند.

وی در ادامه توضیحات خود  یاد‌آور شد: با استفاده از سیستمی  که توسط Mediterranean Shipping Company)MSC) راه اندازی شده می‌توان زمان انتقال بارنامه را از یک روز به چند دقیقه کاهش داد.

وی خاطر‌نشان ساخت: بارنامه الکترونیکی با استفاده از سیستم مبتنی بر بلاک‌چین ارسال می‌شود که همه طرف‌های ذی‌نفع می‌توانند  اسناد مربوط به تجارت را از طریق یک شبکۀ امن و غیر متمرکز صادر، انتقال، تایید و مدیریت کنند.

به گفتۀ وی در شرایط حساس فعلی نمی‌توان همه کشور‌ها را متقاعد کرد تا از بارنامۀ الکترونیکی استفاده کنند، اما با تلاش شبانه‌روزی برای جلب اعتماد مشتریان در صدد هستیم تا اعتماد‌سازی کنیم.

وی در پایان گفت: در حال حاضر صدور بارنامۀ الکترونیکی بین این شرکت در تمامی بنادر هند برقرار است و امیدواریم سایر کشور‌ها نیز با عضویت در این پروژه نسبت به مخاطرات بارنامۀ سنتی اطلاعات جدیدی کسب کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار