۲۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۴

برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک حمل و نقل ایران و ترکیه

نهمین اجلاس کمیسیون مشترک حمل و نقل بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه از سوی معاونان وزیر و مدیران حوزه‌های جاده‌ای، ریلی، هوایی و دریایی دو وزارت‌خانه به منظور توسعه سطح همکاری‌های دو کشور در حوزه حمل و نقل بین‌المللی و ترانزیت به شکل ویدئو کنفرانس برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۶۸۴

برگزاری نهمین اجلاس کمیسیون مشترک حمل و نقل ایران و ترکیه

به گزارش مانا، نهمین اجلاس کمیسیون مشترک حمل و نقل بین جمهوری اسلامی ایران و جمهوری ترکیه با ریاست شهرام آدم نژاد، معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی ایران از طرف ایران و سليم دورسون، معاون وزير حمل ونقل و زيرساخت جمهوری تركيه از طرف ترکیه به همراه مدیران حوزه‌های جاده‌ای، ریلی، هوایی، دریایی و ترانزیت دو وزارتخانه به شکل ویدئو کنفرانس در  تاریخ ۲۴ شهریور برگزار شد.

طی این اجلاس که در ادامه مذاکرات وزرای راه و شهرسازی ایران و حمل و نقل دو کشور در سالجاری برگزار شده بود، طرفین پس از مذاکره و تبادل نظر، درباره موضوعات مختلف همکاری دوجانبه در بخش حمل‌ونقل به مذاکره پرداختند.

اهم مذاکرات طرفین شامل حمل و نقل تركيبي و ترانزيت، حمل ونقل ريلی، حمل ونقل جاده‌ای، حمل و نقل دریایی و حمل و نقل هوایی بود.

نهمين اجلاس كميسيون مشترك حمل و نقلي جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تركيه در فضای دوستی و تفاهم متقابل به طور ویدئو کنفرانس برگزار شد.

طرف‌ها در مورد برگزاری دهمين اجلاس كميسيون مشترک حمل و نقلی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تركيه در سال ۲۰۲۱ ميلادی توافق کردند. زمان و شيوه برگزاری نشست متعاقباً از طریق مجاری دیپلماتیک مورد توافق قرار خواهد گرفت.

ارسال نظرات
آخرین اخبار