۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

۵۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی انبار‌های بندرشهید رجایی اختصاص یافت

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: مبلغی افزون بر ۵۰۰ میلیارد ریال برای بازسازی و نوسازی انبار‌های کالا و ترانزیت بندر شهیدرجایی تامین شده است.
کد خبر: ۸۷۶۵۴

۵۰۰ میلیارد ریال برای نوسازی انبار‌های بندرشهید رجایی اختصاص یافت

به گزارش مانا، علیرضا محمدی کرجی ران روز شنبه در حاشیه بازدید از این انبارها افزود: تعمیرات اساسی شش باب انبار ترانزیت و کالا هم اکنون در دستورکار قرارگرفته که تاکنون عملیات تعمیرات دو انبار به مساحت حدود ۲۰ هزار مترمربع با موفقیت انجام شد.
وی، مدت زمان اجرای این طرح را ۳۶ ماه اعلام کرد و بیان داشت: در زمان اجرای طرح برای ۶۲ نفر به صورت مستقیم و ۲۱ نفر به صورت غیرمستقیم اشتغال ایجاد شده است.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: با اتمام این طرح ۶۰ هزار متر مربع از فضای انبار های مسقف این مجتمع به صورت استاندارد و با رعایت الزامات ایمنی، زیست محیطی و پدافندی، آماده سازی و وارد چرخه انبارش و نگهداری کالاهای اساسی و عملیات تخلیه و بارگیری خواهد شد.  
محمدی کراجی ران یادآورشد: در فرآیند اجرای طرح تعمیر انبارها بر اساس الزامات و نگرش زیست محیطی، سقف‌های پشم  شیشه قدیمی جمع آوری و سقف های ساندویچ پنل جدید و استاندارد جایگزین آن می‌شود.
وی گفت: جهت کاهش هزینه‌های روشنایی با استفاده از نور گیرهای پلی کربنات، نورگیری طبیعی در انبارها نیز ایجاد می‌شود.
محمدی کرجی ران، سند بلاست و رنگ آمیزی کل سازه موجود، تخریب بتن‌های آسیب‌دیده کف و اجرای بتن ضد سایش، تعمیر سکوهای بارانداز و نصب ضربه گیرهای مسلح، تعمیرات اساسی ساختمان‌ها و دفاتر اداری انبارها و همچنین اجرای سیستم اطفاء حریق را از دیگر اقدام‌های صورت گرفته در این طرح عنوان کرد.
مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان اظهارداشت: این طرح به منظور تدوین برنامه‌های نظامند جهت انجام تعمیرات با هدف افزایش عمر مفید انبارها، بهبود وضعیت نگهداری کالا و افزایش فضای بارگیری و انبارش کالاهای اساسی و در راستای افزایش کیفیت، ایمنی و حفاظت از محیط زیست صورت گرفته است.
 علاوه بر انبارهای که توسط بخش خصوصی در بندر شهید رجایی احداث شده، ۱۸ باب انبار عمومی و یک باب انبار هانگارد انبارهای ملکی سازمان بنادر و دریانوردی هستند که در این مجتمع بزرگ بندری فعال است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار