۱۷ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۰

ایجاد ۶۰ هزار فرصت شغلی با توسعه بندر سانتوز برزیل

سانتوز بزرگترین بندر برزیل برای توسعه و گسترش با هزینه‌ای بالغ بر ۱.۸۴ میلیارد دلار‌ی و ایجاد ۶۰ هزار فرصت شغلی آماده می‌شود.
کد خبر: ۸۷۶۱۰
ایجاد ۶۰ هزار فرصت شغلی با توسعه بندر سانتوز برزیل
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، "Fernando Henrique Passos Biral" رئیس جدید بندر در این زمینه گفت: تصمیم داریم ظرفیت کانتینری بندر را تا سال ۲۰۴۰ با افزایش ۵۰ درصدی به ۲۴۰ میلیون TEU برسانیم.

وی در اولین مصاحبه خود با اشاره به مدرنیزه کردن این بندر با اقدامات انقلابی ۶۰ هزار شغل جدید ایجاد خواهیم کرد که  ۲۴۰۰ شغل فقط در بندر ایجاد می‌شود.

وی به  استفاده از انواع فنّاوری‌ها در طرح توسعۀ بندر اشاره کرده و یادآور شد: حمل و نقل جاده‌ای و ریلی به این بندر متصل خواهد شد.

به گفته وی طرح اولیه از اول ژوئن وارد مرحله اجرایی  شده و قصد داریم به همه برنامه‌ها‌یی که از آن رنج برده‌ایم، پایان دهیم.

وی در ادامه تاکید کرد: این بندر با وسعت ۱۰ میلیون متر‌مربعی که دارد به مگا‌پرت تبدیل شده و از فضای موجود هوشمندانه استفا‌ده خواهیم کرد.

وی با اشاره به اینکه پروژه‌های زیر‌بنایی بندری با هدف تحقق اهداف و برنامه‌ها ادامه دارد یادآور شد: در این پروژه از نیروی انسانی متخصص بومی و محلی استفاده خواهیم کرد.

یکی از دیگر از مدیران بندر Santos  در این زمینه گفت: با توسعه بندر هزاران شغل جدید در برنامۀ ۵ یا ۱۰ ساله ایجاد خواهیم کرد که این ایجاد اشتغال علاوه بر بخش دریایی به سایر بخش‌های حمل و نقل نیز تسری خواهد یافت.
ارسال نظرات
آخرین اخبار