۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹

تغییر ۱۰۰ هزار خدمه کشتی در بنادر هند

وزارت حمل و نقل هند اعلام کرد: بیش از ۱۰۰ هزار نفر دریانورد در بنادر هند با پرواز‌های چارتر به خانه‌های خود بازگشتند.
کد خبر: ۸۷۵۹۵
تغییر ۱۰۰ هزار خدمه کشتی در بنادر هند

تغییر ۱۰۰ هزار خدمه کشتی در بنادر هند
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این رقم بالاترین آماری است که از زمان ممنو‌عیت در تغییر خدمه منتشر شده است.

این گزارش حاکی است بخش دریایی به دلیل شیوع بیماری کرونا بیشترین آسیب را تحمل کرده است که در این میان دولت هندوستان علی‌رغم اینکه سعی و کوشش خود را برای عملیاتی کردن بنادر بکار گرفته، اما زنجیرۀ تامین کالا و لجستیک هند به علت عدم تغییر خدمه دچار اختلال شد.

در این راستا دریانوردان به دلیل لغو پرواز‌های هوایی نتوانستند به محل سکونت خود بازگردند و یا به کشتی ملحق شوند.

بر اساس این گزارش "Mansukh Mandaviya" وزیر امور اتحادیۀ حمل‌و‌نقل هند  ضمن صدور دستورات لازم برای تسهیل در تغییر خدمه اعلام کرد هیچ دریانوردی در بنادر هندوستان به دلیل ضعف سیستم نباید  رنج ببرد و دچار مشکل شود.

"Amitabh Kumar" یکی از مسئولان وزارت حمل‌و‌نقل هندوستان در این زمینه گفت: برای مقابله با شرایط همه‌گیر کرونا و تسهیل در تغییر خدمه اقدامات مختلفی مانند تمدید گواهینامه‌های دریانوردی، تسهیل در تهیه بلیت‌های آنلاین، حضور دریانوردان در کشتی از یک سو و هماهنگی پرواز‌های هواپیما از سوی دیگر وارد مرحله جدیدی شده است.

وی یاد‌آور شد: زیر‌مجموعه‌های این بخش از طریق ایمیل، توئیتر و پیام‌های الکترونیکی اجازه ندادند ۳۵ هزار خدمه‌ای که در خانه‌های خود به علت شیوع کرونا نتوانستند در کلاس‌هاس درس حضور داشته باشند از آموزش عقب بمانند، زیرا ثبت نام الکترونیکی و دوره‌های آنلاین تدارک دیده شده است و دریانوردان درهر نقطه‌ای می‌توانند به آموزش آنلاین ادامه دهند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار