۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
همزمان با سالروز شهادت رئیسعلی دلواری انجام شد؛

رژه قدرت شناورها در آب‌های دلوار

رژه شناوری با حضور نیروی دریایی سپاه و شناور‌های مردمی در قالب بسیج مردمی دریایی در آب‌های خلیج فارس محدوده دلوار زادگاه شهید رئیسعلی دلواری برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۷۲

رژه قدرت شناورها در آب‌های دلوار

به گزارش مانا،  دریادلان منطقه دوم نیروی دریایی سپاه همراه با نیروهای مردمی در قالب بسیج مردمی دریایی امروز همزمان صدو پنجمین سالروز شهادت رئیسعلی دلواری و روز ملی مبارزه با استعمار، با برگزاری رژه شناوری، نشان دادند که مانند رئیسعلی و همرزمانش با اقتدار حافظ آب‌های نیلگون خلیج فارس هستند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه در حاشیه این برنامه در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت: امروز سالروز شهادت سردار جنوب رئیسعلی دلواری است که نماد مبارزه در برابر ابرقدرت زمان خود یعنی استعمار پیر انگلیس بود.

سردار رمضان زیراهی افزود: استان بوشهر سرشار از افتخارات است و به همین علت همواره مورد تهدید بوده است، اما با رهبری عالمان دینی و رشادت مردان شجاعش در برابر استعمار و استکبار ایستاده و آن‌ها را شکست داده است.

او بوشهر را سرزمین غروب استعمار و استکبار خواند و ادامه داد: همان طور که رئیسعلی دلواری شجاعانه دشمن زمان خود را به ستوه آورده بود اکنون هم فرزندان این مرز و بوم دشمنان را در خلیج فارس به زانو درآورده‌اند.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریایی سپاه بیان کرد: خلیج فارس اکنون در امنیت کامل قرار دارد و نیروی دریایی سپاه با بهره‌گیری از کارکنان مومن، متخصص و انقلابی خود در حال پاسداری از مرزهای آبی جمهوری اسلامی ایران در این آبراهه استراتژیک است.

زیراهی عنوان کرد: خلیج فارس برای دوستان ما امن است و برای دشمنان ما ناامن.

او گفت: امروز به پاس گرامیداشت یاد شهید رئیسعلی دلواری رژه قدرت در خلیج فارس در آب‌های دلوار زادگاه این شهید با حضور شناورهای منطقه دوم نیروی دریایی سپاه و شناورهای مردمی برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار