۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۲

جریمه ۷۸۵ هزار دلاری یک کشتی کروز آمریکایی

مالکان کشتی کروز آمریکایی "BAHAMAS PARADISE" به علت سرپیچی از پرداخت دستمزد به خدمه ۷۸۵ هزار دلار جریمه شدند.
کد خبر: ۸۷۵۵۸
جریمه ۷۸۵ هزار دلاری یک کشتی کروز آمریکایی
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر اساس گزارش‌های منتشر شده مالکان این شرکت حقوق و دستمزد ۲۷۵ دریانورد  این کشتی را از زمان شیوع کرونا پرداخت نکرده اند.

" Michael Winkelman" وکیل خدمه‌های کشتی  که داد‌خواست را به قاضی فدرال میامی تسلیم کرده است در این زمینه گفت: مبلغی که در نظر گرفته شده فقط می‌تواند دستمزد، حقوق، حق پرواز و حق اقامت ۴۰ خدمه را تأمین کند.

 بر اساس توافقنامه در حال تلاش برای تسویه حساب هستیم که بتوانیم به طور عادلانه تمامی خسارت وارده بر اعضای خدمه کشتی را که در این مدت بدون حقوق و دستمزد در شرایط بد همه‌گیری کرونا فعالیت و یا در قرنطینه به سر می‌برند را دریافت کنیم.

وی در ادامه گفت: در ۱۴ مارس ۲۰۲۰ هنگامیکه آمریکا سفر‌های مسافری را لغو کرد شاغلان در این کشتی نتوانستند به محل اقامت خود بازگردند به همین جهت بسیاری از آنان در ساحل و یا در کشتی بدون دستمزد اقامت دارند

وی یاد‌آور شد: آنان در حال حاضر به هیچ عنوان حاضر به حضور در محل کار نیستند.

به گفتۀ وی مدیر‌عامل این کشتی کروز در اوایل ماه ژوئن وعده داده است که هزار دلار به هر عضو خدمه پرداخت کند، اما این اتفاق نیفتاده و کار به دادگاه کشیده شد.

مدیر‌عامل کشتی کروز آمریکایی در گفتگویی اعلام کرده است اگر مجبور به پرداخت مبلغ جریمه  شود از نظر اقتصادی زیان زیادی متحمل شده و ممکن است کار تجارت دریایی را ترک کند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار