۱۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱

برگزاری چهار کنفرانس آنلاین جهانی برای دستیابی به رنسانس دریایی در دوران کرونا

اتاق بین‌المللی کشتیرانی ICS با همکاری DNVGL تصمیم گرفتند اتفاقات، رویداد‌ها و آثار مثبت و منفی کووید ۱۹ در حمل و نقل دریایی را با حضور کلیه اعضای سازمان IMO به منظور دستیابی به یک رنسانس دریایی از طریق ویدیو کنفرانس به بحث و بررسی بگذارند.
کد خبر: ۸۷۵۵۵
برگزاری چهار کنفرانس آنلاین جهانی برای دستیابی به رنسانس دریایی در دوران کرونا
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، قرار است چهار ویدیو کنفرانس در این راستا با مشارکت کلیه اعضای ذی‌نفع سازمان IMO برگزار شده و نتایج آن برای اطلاع همگان منتشر شود.

بر اساس این گزارش نتایج حاصله از این ویدیو کنفرانس‌ها به مدیران صنعت حمل‌و‌نقل دریایی و سیاست‌گذاران جامعه دریایی و استراتژیست‌های جهانی پس از تجزیه و تحلیل منتقل شده تا راه‌های بازگشت از رکود به رونق را تحقق بخشند.

در این ارتباط اولین کنفرانس تحلیلی تأثیر بیماری کرونا بر صنعت حمل‌و‌نقل دریایی توسط اتاق بین‌المللی حمل‌و‌نقل ICS و DNVGL در تاریخ ۹ سپتامبر برگزار خواهد شد.

در اولین کنفرانس آنلاین چالش‌های خوب و بد تأثیر کرونا بر حمل‌و‌نقل دریایی و راه‌های برون رفت از آن توسط اعضا مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

این کنفرانس به گونه‌ای طراحی شده که تمامی سیاست‌گذاران و مدیران صنعت حمل‌و‌نقل و صنایع دریایی و سرمایه‌داران گرد هم آیند تا نتایج حاصله در سلسله کنفرانس‌های بعدی تجزیه و تحلیل شود.

"گای پلاتن" دبیرکل ICS در زمینۀ برپایی این کنفرانس‌های آنلاین گفت: برای جامعه دریایی در حال حاضر بسیار مهم است که بداند ویروس کرونا چه مشکلاتی برای آن فراهم کرده و چگونه می‌توان از بن‌بست مشکلات بیرون آمد.

وی گفت: هدف از برگزاری این کنفرانس  مقابله با کرونا نیست بلکه شناخت تأثیر همه‌گیری این ویروس بر رشد اقتصادی، تجارت دریایی و فنّاوری‌های نوین است.

در واقع ما می‌خواهیم به این موضوع بپردازیم که چگونه می‌توان به رنسانس دریایی دست یابیم.

وی یاد‌آور شد: ادامۀ کنفرانس‌های آنلاین قرار است در آینده برگزار شود.

وی در پایان  با اشاره به اینکه ثبت نام در حال حاضر توسط دست اندرکاران حمل‌و‌نقل انگلیس صورت می‌گیرد، کنفرانس‌هایی که قرار است برگزارشود را به شرح زیر اعلام کرد:

۹ سپتامبر ۲۰۲۰ تحلیل تأثیر بیماری کووید ۱۹ بر حمل‌و‌نقل دریایی

۲۲ سپتامبر ۲۰۲۰ طرح‌ریزی برای بهبود تجارت دریایی در حال حاضر و بعد از کرونا

۱۴ اکتبر ۲۰۲۰ برنامه‌ریزی برای آیندۀ نامشخص چگونه خواهد بود

۲۸ اکتبر راه‌های دستیابی به انرژی کم کربن و کاهش هرچه بیشتر سوخت‌های فسیلی و پاکسازی محیط زیست.

شایان ذکر است "Knut Ørbeck-Nilssen" مدیرعامل DNV GL - Maritime آلمان، "هوگو دی استوپ"، مدیر عامل یورو ناو بلژیک، "جراردو A. بورومئو" مدیرعامل PTC Holdings فیلیپین  در برگزاری این کنفرانس مشارکت دارند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار