۱۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۹

سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء در منطقه آزاد اروند

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد تجاری - صنعتی اروند از سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء در این منطقه خبرداد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۷۵۳۹
سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیارد تومانی قرارگاه خاتم الانبیاء در منطقه آزاد اروند
 
اسماعلی زمانی در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه‌ای قرارگاه خاتم الانبیاء ۲۰۰ میلیارد تومان در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری خواهد کرد.

وی نوسازی فاضلاب، ساخت پل، ساحل سازی رودخانه‌های منطقه و چند طرح دیگر را از جمله طرح‌های قرار‌گاه خاتم الانبیاء در منطقه آزاد اروند بیان کرد و افزود: منطقه آزاد اروند ۱۵ تا ۲۰ درصد هزینه‌های این طرح‌ها را به صورت نقدی به قرار گاه خاتم پرداخت می‌کند و به جای مابقی هزینه‌ها زمین در منطقه آزاد اروند به قرار گاه خاتم الانبیاء اعطا خواهد کرد.

وی به کمبود درآمد‌های منطقه آزاد اروند به دلیل بیماری کرونا اشاره کرد و گفت: تا پیش از این حدود یک میلیارد دلار درآمد به منطقه آزاد اروند تعلق می‌گرفت که متاسفانه به دلیل بیماری کرونا بسیار کم شده است و به ناچار برای تامین برخی هزینه‌ها به استغراض از بانک‌ها روی آورده‌ایم.

زمانی ادامه داد: متاسفانه وقتی وضعیت منطقه قرمز می‌شود رکود شدید اقتصادی، تعطیلی بسیاری کارگاه‌های تولیدی و نیز بیکاری را به دنبال دارد لذا از شهروندان می‌خواهیم برای جلوگیری از رکود اقتصادی همه تلاش خود را برای مقابله با این بیماری به‌ کار گیرند.

تاکنون صدها شرکت داخلی و خارجی در منطقه آزاد اروند سرمایه گذاری کرده‌اند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار