۰۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

تولید محلول جدید پاکسازی ویروس کرونا برای استفاده در کشتی

محلول جدید ضد‌عفونی با نام Hypochlorous Acid با تأثیر صد درصدی بر روی ویروس کرونا در سطوح کشتی ساخته شده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۳
تولید محلول جدید پاکسازی ویروس کرونا برای استفاده در کشتی
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، محلول ضدعفونی Hypochlorous Acid) HOCL) برای از بین بردن کووید ۱۹ بسیار در پاکسازی سطوح کشتی مؤثر است و آزمایش‌های EPA نشان داد که ۲۰۰ میلی لیتر محلول اسید هیپو‌کلروز ویروس  کرونا را تنها پس از پنج دقیقه از بین می‌برد.

یکی از مسئولان EcoloxTech حامی تحقیقات، طراحی و ساخت این محلول گفت: این محلول به راحتی می‌تواند در اختیار خدمۀ کشتی‌ها قرار گیرد و اثر فوق‌العاده بر روی ویروس دارد و برای استفاده‌کنندگان نیز به هیچ عنوان خطری ندارد.

در این گزارش آمده است محلول اسیدی EcoloxTech's 200 ppm hypochlorous acid نیز برای از بین بردن ویروس بر روی مواد غذایی، آشپزخانه کشتی‌ها، سبزیجات و میوه‌جاتِ خام مورد استفاده قرار می‌گیرد.

در ادامه این گزارش آمده است برای اولین بار این محلول در کشتی‌های کروز در نروژ، ایرلند و آمریکا مورد استفاده قرار گرفته و با استقبال مصرف‌کنندگان مواجه شده است.

"Robert Wilkinson" مدیر ارشد بهداشت محیط و ایمنی شغلی برای خط کروز نروژی  می‌گوید ما از Hypochlorous Acid بر روی عرشه به دلیل مؤثر بودن در کشتن ویروس کرونا استفاده می‌کنیم و نتایج خوبی به دست آورده‌ایم.

وی در ادامه بیان کرد این محلول یک راه‌حل برتر است که برای ضد‌عفونی کردن تمام سطوح کشتی کاربرد دارد و در صورتیکه خدمه‌ای مبتلا به ویروس کرونا داخل کشتی نشود با وجود این محلول امکان ابتلا افراد در کشتی به صفر می‌رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار