۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۷

اجرای طرح گردشگری در ساحل گمیشان

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از اجرای طرح گردشگری در پنج هکتار از ساحل شهرستان گمیشان واقع در حاشیه خلیج گرگان خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۴۱
اجرای طرح گردشگری در ساحل گمیشان
 
احمد تجری در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: طرح مطالعات گردشگری در ساحل شهرستان گمیشان با هدف توسعه گردشگری منطقه در دستور کار اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان قرار گرفته است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان در ادامه خاطرنشان ساخت: هم اکنون طرح مطالعات گردشگری ساحل گمیشان جهت اخذ مجوز‌های لازم به اداره کل منابع طبیعی استان، ارسال شده است.

به گفتۀ این مقام مسئول در استان گلستان، طرح گردشگری مذکور در فاز نخست در پنج هکتار از ساحل شهرستان گمیشان در منطقه چار قلی اجرایی خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این طرح گردشگری با همکاری دستگاه‌های مختلف از جمله استانداری، محیط زیست، منابع طبیعی و اداره آب منطقه‌ای اجرایی می‌شود، اظهار امیدواری کرد: به زودی شاهد اجرایی شدن فاز نخست این پروژه باشیم.

به گفته مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، بهره برداری از طرح گردشگری در ساحل گمیشان نقش مهمی در رونق گردشگری این منطقه خواهد داشت.

تجری با اشاره به توسعه سرمایه گذاری‌های بخش خصوصی در صنعت گردشگری استان از صدور موافقت اصولی برای ۳۴ طرح توریستی  با حجم سرمایه‌گذاری هزار و ۶۵۶ میلیارد ریال طی سه ماهه نخست امسال خبر داد.

این مقام مسئول در استان گلستان بیان داشت: این پروژه‌ها شامل ساخت واحد‌های اقامتی اعم از هتل، هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی، مجتمع گردشگری، سفره خانه سنتی و واحد پذیرایی در شهرستان‌های مختلف استان گلستان است.

وی اذعان داشت: با اجرا و بهره‌برداری از این تعداد طرح سرمایه‌گذاری، کیفیت ارائه خدمات در حوزه گردشگری استان ارتقا خواهد یافت و به دنبال آن شاهد افزایش رضایتمندی گردشگران از سفر به استان ساحلی گلستان خواهیم بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار