۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۶

تخصصی‌سازی صنعت دریایی با کمک آموزش دانشگاهی

مدیرعامل شرکت فنّاوران سیراف: ما به دنبال تخصصی سازی صنعت دریایی به وسیله آموزش دانشگاهی هستیم. خوشبختانه رویکرد مثبت دانشگاه آزاد در راستای دانشگاه حل مسئله نیز موجب نزدیکی این هدف شده است.
کد خبر: ۸۷۴۲۸

تخصصی‌سازی صنعت دریایی با کمک آموزش دانشگاهی

به گزارش مانا، حسن ابراهیم  پور‌ضیایی ‌عصر امروز در مراسم امضای تفاهم نامه همکاری علمی پژوهشی و قرارداد مشارکت در ارائه خدمات آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و شرکت فنّاوران سیراف گفت: امروز دنیا از مسیر آموزش خارج شده و به سمت یادگیری حرکت می‌کند. به همین دلیل دانشگاه‌های ما باید در حوزه یادگیری برنامه‌ریزی دقیق داشته باشند.

وی افزود: امروز پل مفقوده کشور ما ارتباط صنعت و دانشگاه است به طوری که آموزش در نهایت باید منجر به ثروت و اشتغال شود. این فرآیند به طور کامل در شرکت سیراف دیده شده است و با انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه‌های مختلف به دنبال رسیدن به این موضوع هستیم و برای آن برنامه داریم.

پورضیایی با بیان این که صنعت دریایی جزء صنایع مادر محسوب می شود گفت: ما به دنبال تخصصی‌سازی صنعت دریایی به وسیله آموزش دانشگاهی هستیم.‌ خوشبختانه رویکرد مثبت دانشگاه آزاد در راستای دانشگاه حل مساله سبب شده تا ما از هیچ کمکی برای رسیدن این دانشگاه به اهداف خود دریغ نکنیم. در واقع به این رویکرد دانشگاه آزاد احترام می گذاریم.

مدیرعامل شرکت فنّاوران سیراف تاکید کرد: ما با تاسیس آکادمی دریایی به دنبال این هستیم تا هر دانشگاه دارای یک بیزینس اسکول( مدرسه کسب و کار) باشد و از این طریق به اشتغال و ثروت آفرینی برسیم. مطمئن باشید که نسل‌های آینده به فعالیت‌ها و همکاری‌های علمی ما افتخار خواهند کرد و آیندگان‌ از ما به نیکی یاد خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار