۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۱

ساخت سمیلاتور‌های خانگی برای آموزش دریانوردان در دوران کرونا

شرکت وارتیسلا به منظور آموزش دریانوردان در دوران کرونا در خانه، مراکز قرنطینه‌ای و سواحل سیستم‌های شبیه‌ساز ناوبری به شکل سیستم ابری را طراحی کرده است.
کد خبر: ۸۷۴۲۳
ساخت سمیلاتور‌های خانگی برای آموزش دریانوردان در دوران کرونا
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این سیستم برای مربیان آموزشی، دانشجویان و دریانوردان این امکان را فراهم می‌کند که در خانه و یا مراکز دورافتاده  نسبت به تداوم آموزش دریایی اقدام کنند.

"Johan Ekvall" مدیر راه‌حل‌ها و توسعۀ تجارت Wärtsilä Voyage در این زمینه گفت: اگرچه اولین سکوی آموزش خانگی را در سال ۲۰۱۵ ساخته بودیم تا تعامل دانش آموزان و مربی در خانه از طریق آموزش آنلاین برقرار شود، اما امروزه با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم آموزش دریانوردان به علت عدم تغییر خدمه در برخی سواحل بر آن شدیم تا این سیستم شبیه‌ساز را طراحی کنیم. این سیسم توسط دولت اسلونی مورد استفاده قرار گرفته و نتایج رضایت‌بخشی داشته است.

"Dr Androjna" از اساتید دانشگاه Ljubljana اسلونی ضمن استقبال از ساخت چنین سیستمی گفت: وجود این سیستم اجازه نمی‌دهد که آموزش از راه دور دریانوردی تعطیل شود.

وی گفت: خوشبختانه این سیستم به شکلی ساخته شده است که حتی بدون حضور مربی نیز برای کارآموزان قابل استفاده است.

"Neil Bennett" مدیر فروش شبیه‌سازی جهانی در این زمینه گفت: خوشحالیم که موفق شده‌ایم با ساخت این دستگاه اختلال در آموزش دریایی را از بین ببریم و نتایج حاصلۀ مثبت این کار باعث شد تا علاوه بر آموزش دریانوردان به آموزش تمامی کاربران چه در حمل و نقل و چه در صنایع دریایی فکر کنیم و در آینده برنامه‌ها را طوری گسترش خواهیم داد که به تمامی مراکز آموزشی از قبیل دبیرستان‌ها و دانشگاه‌ها خدمات لازم را در این زمینه ارائه دهیم.
ارسال نظرات
آخرین اخبار