۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۴
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر:

عملیات اطفای حریق موتور لنج باری در بندر گناوه بدون تلفات جانی

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از انجام عملیات اطفای حریق موتور لنج باری بدون تلفات جانی در خور بندر گناوه خبر داد.
کد خبر: ۸۷۴۰۴
عملیات اطفای حریق موتور لنج باری در بندر گناوه بدون تلفات جانی
 
به گزارش خبرنگار مانا از بوشهر،  سیاوش ارجمندزاده با اشاره به وقوع آتش سوزی در لنج چوبی در اسلکه بندر گناوه اظهار داشت: در پی اعلام  وقوع آتش سوزی در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه امروز در یک فروند موتور لنج باری در خور بندر گناوه بلافاصله شناور‌های خدماتی "پسر" تحت قرارداد اجاره اداره کل بنادر و دریانوردی استان  به همراه شناور "آزادی" به صورت داوطلبانه در محل حاضر و عملیات اطفاء حریق را آغاز کردند.

وی افزود: در همان ابتدای عملیات و به منظور جلوگیری از سرایت آتش به سایر موتور لنج‌ها، لنج حادثه دیده از مابقی شناور‌ها جدا سازی شد و از توسعه آتش جلوگیری به عمل آمد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اضافه کرد: با گذشت پنج ساعت از شروع عملیات، آتش نشانان، شناور‌های آتشخوار و خودرو‌های آتش نشانی در محل مستقر بوده و عملیات اطفاء حریق همچنان ادامه دارد.
ارجمندزاده در خصوص تلفات جانی و علت این حادثه بیان کرد:  خوشبختانه  این حادثه هیچگونه تلفات جانی نداشته و علت  آتش سوزی در دست بررسی است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار