۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۰

شروع فعالیت تاکسی‌های دریایی اینتر‌نتی اوبر در رودخانه تایمز لندن

اوبر (Uber) اولین تاکسی دریایی اینتر‌نتی خود را به منظور جابه‌جایی مسافران با استفاده از فنّاوری‌های جدید در رودخانه تایمز لندن راه اندازی کرد.
کد خبر: ۸۷۳۹۰
شروع فعالیت تاکسی‌های دریایی اینتر‌نتی اوبر در رودخانه تایمز لندن
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، بر این اساس Uber مسافران و گردشگران را با تضمین صندلی که از قبل توسط اینترنت خریداری کرده‌اند با استفاده از فنّاوری QR جابه‌جا می‌کند.

"Sean Collins" بنیانگذار و مدیر‌عامل شرکت Thames Clippers در این باره گفت: با فعال کردن حمل‌و‌نقل چند‌وجهی Uber در دنیای جدید قادر هستیم تجربۀ بزرگ مشتری مداری را در آب‌های کشور‌های اروپایی در بوتۀ آزمایش قرار دهیم که این بار قرعۀ فال به رودخانه تایمز لندن افتاده است.

وی یاد‌آور شد: در صدد هستیم که برنامه‌های خود را از شرق تا غرب گسترش و تقویت کنیم. به گفته وی سالانه ۴.۳ میلیون نفر برای رفت و آمد و مسافرت‌های تفریحی از رودخانۀ تایمز استفاده کنیم.

به اعتقاد مدیر‌عامل Thames Clippers، Uber Boat می‌تواند ۴۰ درصد از مسافران این رودخانه را جابه‌جا کند.

"Jamie Heywood" مدیر‌کل منطقه‌ای اروپایی نیز گفت: با شروع کار در لندن در واقع تاکسی‌های دریایی در اختیار مسافران قرار می‌دهیم که مسافران به راحتی می‌توانند با تهیه بلیط از طریق اینترنت جای خود را رزرو کرده و از Uber Boat استفاده کنند.

وی گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا کلیۀ خدمات Uber Boat با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و ضدعفونی کردن صندلی‌ها و همچنین استفاده از روکش‌های بهداشتی بر اساس استاندارد‌های WHO و IMO خواهد بود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار