۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۷
نماینده مجلس:

ضرورت راه‌اندازی بندر تجاری در ماهشهر

نماینده ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: راه اندازی بندر تجاری در ماهشهر یک ضرورت اجتناب ناپذیر برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی در این منطقه است.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۷۳۸۱
ضرورت راه‌اندازی بندر تجاری در ماهشهر
 
حبیب آقاجری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: راه اندازی بندر تجاری در ماهشهر یک مطالبه عمومی است و باید مسئولان اجرایی استان به خصوص استاندار خوزستان آن را به سرانجام برسانند.

وی گفت: به عنوان نماینده مجلس همۀ توان خود را برای راه اندازی بندر تجاری ماهشهر به کار خواهم گرفت و امیدوارم مجلس یازدهم نیز در این استان تلاش کند.

نماینده ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه اندازی بندر تجاری در ماهشهر سال‌هاست به مردم وعده داده شده، ولی جامه عمل نپوشید ابراز امیدواری کرد تا پایان دولت تدبیرو امید، بندر تجاری ماهشهر راه اندازی شود.

آقاجری افزود: راه اندازی بندر تجاری زمینه واردات کالا‌های تجاری و مورد نیاز مردم را فراهم می‌کند و واردات کالای ته لنجی در این قالب عملیاتی می‌شود.

نماینده مردم ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی افزود: برای ماندگاری جمعیت، اشتغال جوانان و ایجاد جذابیت برای گردشگران، راهی به جز راه‌اندازی بندر تجاری در ماهشهر وجود ندارد.

 وی گفت: در دهه‌های قبل از وقوع جنگ تحمیلی بندر تجاری در ماهشهر فعال بود، ولی بنا به دلایلی تعطیل شد، ولی هم‌اکنون راه اندازی دوباره آن یک ضرورت است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار