۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۱

برگزاری رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی

رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی به منظور رفع نیاز‌های فنّاورانه کشور از سوی شرکت‌های فنّاور و دانش بنیان در شهریورماه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۳۷۴

برگزاری رویداد ملی تقاضا محور و ایده محور صنایع دریایی

به گزارش مانا،شتاب دهنده ی بادبان، اولین و تنها شتاب دهنده در حوزه ی صنعت دریایی به منظور رفع نیازهای فنّاورانه و صنعتی کشور در این حوزه، مواجهه و مذاکره مستقیم سازمان‌ها و نهادهای متقاضی فنّاوری با شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای صنعتی فنّاور رویداد ملی تقاضا محور صنایع دریایی را در سه محور "فنّاوری اطلاعات و ارتباطات دریایی"، "پیشرانش دریایی" و "مدیریت و اقتصاد دریایی" برگزار می‌کند.

بومی‌سازی فنّاوری‌های حساس سخت‌افزاری، ارتباطات بین کشتی‌ها و بنادر، افزایش امنیت مخابرات دریایی، ساخت قطعات موتورهای دریایی، افزایش دریامانی شناورها، تامین سرمایه پروژه‌های دریایی، توسعه مناطق ساحلی و بندری، زنجیرۀ حمل و نقل کالا و روش‌های نوین کاهش مصرف سوخت و گردشگری مناطق ساحلی برخی از موضوعات مد نظر در این محورهاست.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی معاونت علمی، علاقه‌مندان و فعالان این حوزه تا ۳۱ مرداد ماه برای ارسال ایده‌های خود مهلت دارند.

این رویداد ۲۲ و ۲۳ شهریور ماه سال جاری در سالن همایش‌های صندوق نوآوری و شکوفایی به صورت ارائه معکوس و بیان ایده‌های فنّاورانه برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار