۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۹

بندر نوشهر گواهینامه سیستم مدیریت انرژی ویرایش ۲۰۱۸ را کسب کرد

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان مازندران از اخذ گواهینامه سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد بین المللی ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۸ توسط بندر نوشهر به عنوان نخستین بندر در بین بنادر سراسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۸۷۳۶۷
بندر نوشهر گواهینامه سیستم مدیریت انرژی ویرایش ۲۰۱۸ را کسب کرد
به گزارش مانا، محمد تقی انزان پور با اعلام این مطلب افزود: ممیزی ثبت و صدور گواهینامه سیستم مدیریت انرژی بر اساس استاندارد بین­ المللی ISO ۵۰۰۰۱:۲۰۱۸، در هفته گذشته برگزار شد و بندر نوشهر توانست به عنوان نخستین بندر در کشور، گواهینامه سیستم مدیریت انرژی بر اساس ویرایش جدید (۲۰۱۸) را با موفقیت اخذ نماید.

وی افزود: با عنایت به اسناد بالا دستی و در راستای اجرایی نمودن قوانین جاری کشور از جمله قانون پنج ساله ششم توسعه، قانون اصلاح الگوی مصرف انرژی و نیل به اهداف سازمان بنادر، پروژۀ سیستم مدیریت انرژی در بندر نوشهر اجرایی شد.

انزان پور ادامه داد: این پروژه از  فروردین ماه سال گذشته آغاز شد و با طرح‌ریزی مستندات و فرم‌های سیستم مدیریت انرژی و تدوین خط مشی و اهداف کلان و خرد انرژی و برنامه­‌های عملیاتی دستیابی به اهداف تعیین شده، فرهنگ سازی، انجام ممیزی‌های فنی و عبوری، تحلیل داده‌های آماری و ارائه راهکار‌ها و فرصت‌های بهبود و جلسات بازنگری مدیریت، گواهینامه بین‌المللی سیستم مدیریت انرژی در مرداد ماه سال جاری  اخذ شد.  
ارسال نظرات
آخرین اخبار