۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶

پیام تبریک مدیرعامل کشتیرانی به مناسبت روز خبرنگار

نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، در پیامی فرا رسیدن ۱۷ مرداد روز خبرنگار را به فعالان عرصه خبر و اطلاع رسانی تبریک گفت.
کد خبر: ۸۷۳۵۴

پیام مدیرعامل کشتیرانی به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش مانا، متن پیام  نائب رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران به شرح زیر است:

ن وَالْقَلَمِ وَمَايَسْطُرُونَ

«روز خبرنگار» در کشور ما ياد‌آور شجاعت و ايثار عزیزانی است که در جهت روشنگری و دستيابی به حقيقت و تحقق ارزش‌های مقدس اسلامی، آرمان‌های والای انسانی و میهن دوستی از هیچ کوششی دریغ نمی ورزند.

اکنون نیز در حساس‌ترین برهه از تاریخ پر‌افتخار انقلاب اسلامی که دشمنان با تحریم‌های ظالمانه، سعی در تحت فشار قرار دادن ملت بزرگ ایران دارند، اصحاب رسانه وظیفه‌ سنگین و دشواری در جهت افشاگری توطئه‌های دشمنان بر دوش دارند که به حق در ادای آن، فداکارانه عمل کرده‌اند.

بدیهی است در عرصه حمل و نقل به‌ ویژه حمل و نقل راهبردی دریایی نیز، بدون تلاش‌های روشنگرانه قشر فرهیخته و جریان‌ساز رسانه در عرصۀ شفاف‌سازی و تحریف‌زدایی از دستاوردهای داخلی، خدمات ارزشمند همکاران در «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» به اطلاع مردم شریف ایران نمی‌رسید.

دستاورد بزرگ اخیر در گسیل داشتن کشتی‌های تانکر «کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران» و «شرکت ملی نفتکش ایران» به سوی ونزوئلا و دریای کارائیب تحت شدیدترین فشارهای تحریمی که مصداق بارز نصرت الهی بود، نیز به همت شما خبرنگاران عزیز به بایستگی به سمع و نظر جمیع دوستداران انقلاب اسلامی ایران در چهارگوشه جهان رسید.

اينجانب، هفدهم مرداد روز خبرنگار را به خبرنگاران این مرز و بوم که به مثابه سفیرانی غیور و پرتوان در ارائه تصویری روشن از وقایع و رویدادها تلاش می‌کنند صمیمانه تبریک عرض مي‌نمايم.

                                                                                        نائب رئيس هيئت مديره و مديرعامل كشتيراني جمهوری اسلامي ايران              

ارسال نظرات
آخرین اخبار