۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸

راه اندازی جدید‌ترین سیستم بازرسی کشتی‌ها با تلفن همراه

به منظور انجام بازرسی‌ها به کمک سیستم هوشمند مشترک برنامه وب پیشرو (PWA)، بازرسی کشتی توسط انجمن بین‌المللی پیمانکاران دریایی (IMCA) در شرایط بحران کرونا راه اندازی شد که از طریق تلفن همراه قابل استفاده است.
کد خبر: ۸۷۳۱۵
راه اندازی جدید‌ترین سیستم بازرسی کشتی‌ها با تلفن همراه
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، این سیسستم دارای یک مدیریت ایمنی ارسال پیامک برای بازرسی کشتی‌ها است که می‌تواند به بهبود کیفیت و قوام بازرسی‌ها از طریق یک فرآیند بازرسی استاندارد کمک کند.

بر اساس این گزارش "Mark Ford" مدیر فنی IMCA در زمینه راه‌اندازی این برنامه  گفت: این جدیدترین و پیشرفته‌ترین سیستم برای بازرسی کشتی‌ها است که از آخرین فنّاوری‌های پیشرفته و هوشمند استفاده شده و همیشه به طور ۲۴ ساعته و آنلاین تعمیر، نگهداری، پشتیبانی و بازرسی را انجام می‌دهد.

وی یادآور شد: تمامی پیام‌های دریافتی توسط کارشناسان خبره  تجزیه و تحلیل شده و نتایج آن به مقامات ذی‌ربط ارائه می‌شود.

"Adam Hugo" متخصص خدمات وب نیز  یادآور شد: این سیستم با استفاده از مرورگر برای همه سیستم‌عامل‌ها قابل دسترسی خواهد بود. به همین جهت گزارش‌های بازرسی را می‌توان در تلفن‌های هوشمند، تبلت و سیستم iOS و دستگاه‌های مک تکمیل کرد که انجام همین کار‌ها تجربۀ کاربران را بیش از پیش بهبود می‌بخشد.

وی در پایان گفت: بانک اطلاعاتی این سیستم فرم اعتبار‌سنجی بازرسی و درخواست بازرسی به صورت آنلاین را  تضمین کرده و مزایای این سیستم از همه طرف صنعت حمل و نقل و صنایع دریایی را پوشش می‌دهد.  ضمناً استفاده از این برنامه و نصب آن برای همه رایگان است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار