۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۲:۵۸

ناو آمریکایی در سواحل کالیفرنیا دچار حادثه شد

یک فروند ناو آمریکایی در سواحل کالیفرنیا دچار حادثه شد که در این حادثه یک تفنگدار کشته، دو نفر زخمی و هشت نفر مفقود شدند.
کد خبر: ۸۷۲۹۶

ناو آمریکایی در سواحل کالیفرنیا دچار حادثه شد

به گزارش مانا، سرهنگ کریستوفر برونزی با ابراز تاسف از این حادثه اعلام کرد: عملیات جستجو و نجات با حضور نیروی دریایی و گارد ساحلی همچنان در جریان است.

ارتش آمریکا اعلام کرد در پی وقوع یک "حادثه غم انگیز" نزدیک سواحل جنوب کالیفرنیا در روز پنجشنبه، یک تفنگدار دریایی کشته شد، دو نفر زخمی و هشت نفر دیگر مفقود شدند.
ارتش آمریکا در توئیتی اعلام کرد:"تلاش‌های برای جستجو و نجات با پشتیبانی نیروی دریایی و گارد ساحلی در حال انجام است. "
کشته شدن یک نفر و ناپدید شدن هشت نفر دیگر در کالیفرنیا
همچنین در خبری دیگر اعلام شد بروز حادثه برای یک دستگاه خودرو تهاجمیِ آبی - خاکی در جریان رزمایش در سواحل کالیفرنیای آمریکا باعث کشته و زخمی شدن شماری از تفنگداران دریایی آمریکا شد.
در عین حال دست کم هشت تفنگدار دریایی آمریکا در سواحل جنوب ایالت کالیفرنیا ناپدید شدند. گروه‌های جستجو و نجات تلاش می‌کنند این افراد را پیدا کنند. در این حادثه یک نفر جان خود را از دست داد و هشت نفر ناپدید شدند. خانواده‌های این نظامیان به شدت نگران سرنوشت عزیزان خود هستند.
این خودرو‌های تهاجمی آبی - خاکی قابلیت اعزام از داخل کشتی‌های نیروی دریایی آمریکا را دارند. این خودرو‌ها وقتی از دریا وارد خشکی شوند مثل یک نفر‌بر زرهی عمل می‌کنند.
فرمانده این رزمایش بدون توضیح دقیق درباره ماهیت حادثه فقط از بروز این حادثه ابراز تاسف کرد.
 
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار