۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۶

راه اندازی سیستم آموزش آنلاین مقابله با کرونا در کشتی‌های فله‌بر

سیستم آموزش آنلاین به منظور راهنمایی دریانوردان و اپراتور‌ها در ساحل و دریا برای مقابله با ویروس کرونا همراه با راه‌حل‌های مفید راه اندازی شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۹
راه اندازی سیستم آموزش آنلاین مقابله با کرونا در کشتی‌های فله‌بر
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، با تلاش مشترک و منحصر بفرد INTERCARGO (انجمن بین‌المللی کشتی‌های فله خشک) و DBTG (گروه بین‌المللی ترمینال‌های فله خشک) با Vistrato یک راهنمای جذاب بصری برای آگاهی جامعۀ دریایی از نحوۀ مقابله با ویروس کرونا و همچنین اطلاع از ایمنی ترمینال‌ها و بنادر برای پهلو گرفتن کشتی‌ها به سرانجام رسیده است.

بر اساس این گزارش سامانه آنلاین جامع با تمامی اپراتور‌های ترمینال و مأموران بندری و مؤسسات رده‌بندی و دریانوردان به‌ صورت آنلاین در تماس بوده و توصیه‌های لازمِ بر گرفته از IMO  را  به اطلاع آنها می‌رساند.

شیوۀ کار در این سیستم به گونه‌ای است که کشتی‌ها را قبل از پهلوگیری در بنادر از مسائل ایمنی موجود و یا بیماران احتمالی مستقر در ساحل آگاه می‌سازد.

از سوی دیگر اپراتور‌های بندری را نیز از وجود بیمارانی که در کشتی  نیاز به مراقبت و قرنطینه دارند آگاه کرده تا بلافاصله پس از پهلوگیری کشتی مراحل انتقال آن به مراکز درمانی انجام پذیرد.

در پایان این گزارش آمده است استفاده از دستورالعمل‌های IMO و سازمان بهداشت جهانی به صورت آنلاین به اطلاع تمام کاربران می‌رسد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار