۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵

ساخت فیلتر پاک کنندۀ اگزوز کشتی‌های دارای اسکرابر

سیستم جدید تمیز کنندۀ لولۀ اگزوز کشتی‌ها‌یی که به اسکرابر مجهز هستند، ساخته شد.
کد خبر: ۸۷۲۷۴
ساخت فیلتر پاک کنندۀ اگزوز کشتی‌های دارای اسکرابر
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، با توجه به اینکه در حال حاضر بیش از ۴۰۰۰ اسکرابر حلقه باز و حلقه بسته در کشتی‌های سراسر جهان نصب شده به تازگی سیستمی تولید شده که می‌تواند نسبت به تمیز کردن لوله‌های اگزوز کشتی‌های دارای اسکرابر اقدام کند.

شرکت اتریشی  ANDRITZ  به عنوان مبدع این طرح اعلام کرد: تولید این سیستم مطابق با قوانین IMO MARPOL  بوده و از مصرف بیش از حد انرژی کاسته و به پاکیزگی محیط زیست کمک شایانی می‌کند.

یکی از مسئولان این شرکت  در این زمینه گفت: با توجه به مطالعات و بررسی‌های انجام شده به منظور مقابله با آلودگی لوله‌های اگزوز کشتی‌های دارای اسکرابر دو سیستم فیلتر خشک و فیلتر مرطوب را تولید کردیم که با کمترین هزینه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

وی افزود: این سیستم تمامی آلاینده‌های ناشی از سوخت را از قبیل گوگرد، کربن و نیتروژن را کاملاً پاکسازی کرده و این کار در کمترین زمان ممکن صورت می‌گیرد به گونه‌ای که کشتی برای این کار هیچ گونه معطلی ندارد.

وی با اشاره به اینکه سیستم، گواهینامه DNVDL را دریافت کرده است و آمادۀ ارائه خدمات به کلیۀ کشتی‌هایی است که اسکرابر در آن‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد، گفت: ۷۵ درصد از آلودگی‌ها با استفاده از این فیلتر‌ها کاملاً از اگزوز زدوده می‌شوند.

وی در پایان یاد‌آور شد: برای ساخت این فیلتر‌ها کلیۀ پارامتر‌های زیست محیطی در نظر گرفته شده و نصب آن نیز کاملاً به سهولت صورت می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار