۰۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۳

جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور در آب‌های بندر ماهشهر

فرماندۀ مرزبانی و دریابانی خوزستان گفت: مأموران دریابانی با رصد اطلاعاتی موفق شدند دو فروند شناور حامل ۱۰میلیارد ریال کالای قاچاق را در آب‌های ساحلی بندر ماهشهر توقیف کنند و اجازه ندادند کالای قاچاق وارد کشور شود.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۷۲۳۹
جلوگیری از ورود کالای قاچاق به کشور در آب‌های بندر ماهشهر
 
سردار لطفعلی پاکباز درگفتگو با خبرنگارمانا افزود: مأموران دریابانی در بازرسی دقیق از شناور‌های توقیف شده ۲۰ دستگاه لباسشویی ۲۰ دستگاه ظرفشویی و ۱۵ دستگاه تلویزیون که همگی قاچاق و بدون اسناد گمرکی و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور، در یکی از بنادر کشور‌های حاشیه جنوبی خلیج فارس بارگیری شده بود کشف و ضبط کردند.

وی گفت: قاچاقچیان قصد داشتند به دور از چشمان ماموران دریابانی، محمولۀ خود را در یکی از مناطق ساحلی ماهشهر تخلیه کنند، ولی موفق به این کارغیرقانونی نشدند.

فرماندۀ مرزبانی و دریابانی خوزستان در ادامه افزود: در این ارتباط سه متهم به قاچاق کالا بازداشت و شناور‌های توقیف شده به یکی از پایگاه‌های دریابانی هدایت شد.

سردار پاکباز بر تداوم مبارزۀ قاطع و بدون ملاحظه با کالای قاچاق در مناطق ساحلی خوزستان و آب‌های سرزمینی شمال غرب خلیج فارس با هدف صیانت از اشتغال و تولید داخلی تأکید کرد.

استان خوزستان با ۵۰۰ کیلومتر طول سواحل، همواره در معرض ورود و خروج کالای قاچاق و سوخت بوده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار