۳۱ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷

تغییر دریانوردان در کانال پاناما آزاد شد

مسئولان کانال پاناما اعلام کردند تمامی دریانوردانی که نیاز دارند از طریق این کانال به خانه‌های خود مراجعت کنند و یا به کشتی‌های ورودی به این کانال ملحق شوند کاملاً آزاد بوده و تمامی امکانات فرودگاهی برای بازگشت آنها مهیا است.
کد خبر: ۸۷۲۱۰
تغییر کارکنان در کانال پاناما آزاد شد
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، یکی از مسئولان کانال پاناما با اشاره به اینکه براساس دستورالعمل‌های سازمان‌های IMO و WHO همچنین سازمان‌های مردم‌نهاد این کانال با رعایت پروتکل‌های کاملاً بهداشتی مجوز لازم را برای اعزام دریانوردان از وزارت امور خارجه، گمرک و سازمان هواپیمایی کشوری، وزارت بهداشت و درمان و سرویس مهاجرت ملی دریافت کرده است، گفت: از پایان ماه مارس ۲۰۲۰ تا امروز بیش از ۴۵۰۰ نفر دریانورد از ملیت‌های مختلف که در کشتی‌های باری؛ مسافری و ماهیگیری فعالیت می‌کردند  به سهولت به خانه‌های خود مراجعت کردند و از سوی دیگر ۲۷۱ خدمه نیز که در ساحل این کشور مستقر بودند به کشتی‌های عبوری ملحق شدند. 
این مسئول در ادامه  یادآور شد: تمامی خدمۀ کشتی‌ها که امکان بازگشت آن‌ها به خانه‌هایشان وجود ندارد می‌توانند از امکانات این کانال برای بازگشت به خانه استفاده کنند.
وی یادآور شد: دولت پاناما به پشتیبانی خود از دریانوردان ادامه خواهد داد، زیرا دریانوردان نقش عظیمی در ادامۀ روند کسب و کار در دوران کرونا  دارند و بر این اساس تغییر  خدمه  به‌طور کاملاً ایمن صورت  می‌گیرد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار