۲۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵

سنگاپور برای هفتمین سال متوالی به رتبۀ برتر حمل و نقل جهانی دست یافت

علی‌رغم شیوع ویروس کرونا در جهان بندر سنگاپور برای هفتمین سال متوالی رتبۀ برتر جابه‌جایی کالا، ورود و خروج کشتی‌ها و ظرفیت ذخیرۀ کالا را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۸۷۱۴۷
سنگاپور برای هفتمین سال متوالی به رتبۀ برتر حمل و نقل جهانی دست یافت
 
به گزارش گروه بین‌الملل مانا، آژانس خبری دولت چین با اعلام این خبر افزود این کشور رتبۀ اول شاخص Xinhua-Baltic را به خود اختصاص داد.

بر اساس گزارش‌های منتشر شده انگلیس که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ در رتبۀ سوم این شاخص قرار گرفته بود به مقام دوم صعود کرد و شانگ‌های به عنوان بزرگترین بندر رتبه سوم را کسب کرده و هنگ کنگ به مقام چهارم سقوط کرد.

گزارش منتشر شده حاکی است دوبی به عنوان قطب حمل و نقل خاورمیانه برای سومین سال متوالی در رتبه پنجم جای گرفت و رتردام، هامبورگ، نیویورک و توکیو در مقام‌های بعدی قرار گرفته‌اند.

خانم "Quah Ley Hoon" رئیس اجرایی بندر سنگاپور در این زمینه گفت: علی‌رغم شیوع کرونا  ضمن مقابله با آن و در شرایط دشوار نسبت  به سال‌های قبل همچنان رتبۀ اول شاخص Xinhua-Baltic را از آن خود کرد یم.

وی افزود: افتخار داریم برای هفتمین سال پی در پی در فهرست توسعه مرکز حمل و نقل بین المللی Xinhua-Baltic قرار داریم که این یک خبر مسرت بخش برای این کشور در بحران کرونا است.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار