۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۷

نماینده آبادان خواستار تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند شد

نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی خواستار انجام تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند شد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۷۰۸۸
نماینده آبادان خواستار تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند شد
 
سیدمحمد مولوی در گفتگو با خبرنگار مانا با بیان اینکه تحقیق و تفحص حق قانونی مجلس شورای اسلامی است افزود: برخی از مسیر قانونی خود به خطا رفته‌اند که باید با آنان با جدیت برخورد شود و نمایندگان مجلس به وظیفه قانونی خود عمل خواهد کرد.

وی نظارت بر عملکرد منطقه آزاد اروند را از مطالبات مردم آبادان و خرمشهر عنوان کرد و افزود: نمایندگان موضوع تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند را پیگیری خواهند کرد.

مولوی با اشاره به مبارزه علیه مفسدان اقتصادی در آبادان و خرمشهر اظهار داشت: آثار اقدامات و عملکرد‌های منطقه آزاد اروند با توجه به مشکلات و گرفتاری‌های مردم این مناطق  مشخص است و تحقیق و تفحص از منطقه آزاد اروند باید صورت گیرد.

این نماینده مجلس تأکید کرد: من به عنوان وکیل مردم با جدیت به دنبال این موضوع هستم و کوتاه نخواهم آمد.

وی افزود: دیوان محاسبات و سازمان بازرسی و گروه کارشناسی تحقیق و تفحص ببینند منطقه آزاد اروند وظایفش را خوب انجام داده است یا نه؟ اگر خوب انجام داده‌اند، تقدیر و تشکر کنند و اگر خوب انجام نداده‌اند حتماً برخورد قانونی خواهد شد.

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مردم از منطقه آزاد اروند انتظارات بحق دارند و تاکنون توقعات مردم محقق نشده است افزود: از هرگونه اقدامی برای بهبود معیشت مردم ساکن در منطقه آزاد اروند استفاده خواهد کرد.

منطقه آزاد اروند در بهمن ماه ۱۳۸۴ فعالیت اقتصادی خود را در محدودۀ ۱۷ هزار و ۵۰۰ هکتار در محدودۀ شهر‌های بندری خرمشهر و آبادان شروع کرد.

این منطقه از طریق خشکی و دریا با عراق و کشور‌های حوزه خلیج فارس ارتباط دارد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار