۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۱

راه اندازی نخستین آزمایشگاه تخصصی تست کرونا در بندر ماهشهر

نماینده بندر ماهشهر و هندیجان در مجلس شورای اسلامی از راه اندازی نخستین آزمایشگاه تخصصی تست کرونا در خوزستان با همکاری صنایع پتروشیمی در بندر ماهشهر خبر داد.
نویسنده: فرزانه باغبان
کد خبر: ۸۷۰۵۳
راه اندازی نخستین آزمایشگاه تخصصی تست کرونا در بندر ماهشهر
 
حبیب آقاجری در گفتگو با خبرنگار مانا افزود: با توجه به بالا رفتن آمار بیماران کرونایی در خوزستان و به‌ منظور شناسایی افراد مبتلا شده و کنترل شیوع ویروس، با همکاری صنایع پتروشیمی آزمایشگاه تست کرونا به زودی در بیمارستان نفت بندرماهشهر راه‌اندازی خواهد شد.

وی افزود: محدودیت تعداد تست و طولانی شدن بازه دریافت جواب آزمایش کرونا در بندر ماهشهر سبب ایجاد نگرانی از گسترش ویروس کرونا شده بود که با همت صنایع پتروشیمی و همکاری بهداشت و درمان ماهشهر در ماه جاری این  آزمایشگاهِ مجهز افتتاح می‌شود.

این نماینده مجلس با تقدیر از صنایع پتروشیمی ماهشهر در پشتیبانی برای مقابله با ویروس کرونا افزود: هم اکنون تجهیزات این آزمایشگاه توسط صنایع پتروشیمی خریداری شده و به زودی به بندر ماهشهر انتقال می‌یابد.

آقاجری با اشاره به وضعیت قرمز بندر ماهشهراز لحاظ بیماری کرونا افزود: با وجود شیوع کرونا، خوشبختانه در فعالیت بندری و واحد‌های گمرکی خللی ایجاد نشده است و روند تخلیه و بارگیری کالا در بنادر امام و ماهشهر بدون وقفه ادامه دارد.

شهر‌های آبادان، ماهشهر و هندیجان از لحاظ شیوع ویروس کرونا در وضعیت قرمز و خرمشهر در وضعیت نارنجی قرار دارد.

ستاد استانی مدیریت کرونا در خوزستان، محدودیت‌های تردد و کاهش فعالیت‌های اقتصادی در شهر‌های با وضعیت قرمز اتخاذ کرده است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار