۱۵ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

عدم برگزاری دوره‌های حضوری آموزش دریانوردی در هفته جاری

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از تعطیلی دور‌ه‌های آموزشی دریانوردی براساس تصمیمات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا خبرداد و گفت: دوره‌های تئوری به صورت مجازی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۰۵۰

عدم برگزاری دوره‌های حضوری آموزش دریانوردی در هفته جاری

به گزارش مانا،  "اسماعیل مکی زاده " با اشاره به قرارگرفتن استان هرمزگان در وضعیت خاص و محدودیت های اعمال شده از سوی ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا اظهارداشت: اگر چه دوره های آموزشی دریانوردی در قالب یک تقویم زمانبندی شده و به شکل مدوام باید برگزار شود اما در شرایط کنونی همۀ ما در قبال سلامت یکدیگر مسئول هستیم و تبعیت از تصمیمات متخذه توسط مسئولین امر ارجح امور است .

این مقام مسئول بیان داشت: براساس مصوبات ستاد استانی مقابله با شیوع ویروس کرونا و اعمال برخی محدودیت‌ها کلیۀ دوره‌های حضوری آموزش دریانوردی در تمام سطوح در هفته جاری  تعطیل و نیز دوره های غیرحضوری (تئوری) به صورت مجازی برگزارمی شود.

معاون دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان از سر گیری دوره های مذکور را در هفته‌های پیش رو منوط به اعلام ستاد استانی و دستگاه‌های مربوطه عنوان کرد و افزود: درصورتی‌که هرگونه تصمیم جدید مبنی بر تشکیل و برگزاری دوره‌های آموزش دریانوردی، زمان برگزاری دوره‌ها  متعاقباً از طریق  نشریات و کانال‌های اطلاع رسانی اداره کل بنادر و دریانوردی اعلام می گردد.

مکی زاده اطمینان خاطر داد: به منظور جبران و بهره مندی دریانوردان از آموزش های لازم براساس تدوین برنامه‌ای نظام‌مند و با مشارکت مراکز آموزشی کلاس‌های فوق برنامه برگزار خواهد شد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار